Завод Tesla розслідування з міркувань безпеки


Опубликованно 11.07.2018 01:30

Завод Tesla розслідування з міркувань безпеки

Тесла стикається в ході розслідування, Каліфорнійські регулятори безпеки у зв'язку з повідомленнями про серйозні травми на своєму заводі в Фримонте, штат Каліфорнія, де вона намагається нарощувати виробництво своєї моделі 3 масовий ринок електричних автомобілів.

Каліфорнійське Управління охорони праці, повідомила в середу почали перевірку у вівторок, через добу після новини сайт розкриє стверджували, що Тесла вдалося розкрити обов'язкових звітів з серйозним виробничим травматизмом, роблячи його безпеку здаватися краще, ніж він був.

Представник Тесла заявив Каліфорнійським агентством була зобов'язана розслідувати будь-які претензії, будь то заслужено чи ні. Вони сказали: "ми ніколи за всю історію наша компанія отримала порушення за неточні або неповні записи, обліку травматизму".

Агентства, як правило, коментарі в журналі роботодавця, пов'язаних з роботою травм і захворювань, для лікування серйозних травм не повідомляється безпосередньо в адміністрацію протягом восьми годин. Тесла сказав травматизму на своєму заводі Фрімонт, який він перейняв від "Дженерал Моторс" і "Тойота", був удвічі нижче, ніж в останні роки під його колишніх власників.

Збірка роботів моделі Tesla s в компанії завод у Фримонте, штат Каліфорнія. Павло Сакума/AP фотографія

Але це лише останнє питання в тому, що головний виконавчий директор компанії Tesla, Елон Маск, описаний як "виробництво пекла", так як компанія бореться за те, щоб вражати цілі виробництва за його вирішальну нового автомобіля.

Фірма неодноразово не вражають своєю щотижневої цілей виробництво 2500 модель 3 автомобілів в першому кварталі 2018 року, і була змушена зупинити виробництво в два рази в три місяці, зовсім недавно на цьому тижні. Труднощі висловлював сумніви в даній галузі, що Тесла буде в змозі вразити її 5000 в тиждень мета через три місяці, незважаючи на Маск заявив, що компанія була в змозі виробляти постійний потік 2000 автомобілів в тиждень на заводі.

Значний дефіцит виробництва моделі 3 затримка поставки замовника, які складаються з мільярдних замовлень. Мускус сказав, що він був змушений взяти прямий контроль виробничої лінії на початку квітня, працює по ночах і спати на заводі.

Технологія підприємець визнав "надмірна автоматизація" сповільнилося виробництва, заявивши, що "божевільний, складних мережевих конвеєрних стрічок" не вийшло. "Люди недооцінюють", сказав Маск.


banner14

Категория: Наука