Екранного часу в Час грати: те, що лідери не дозволю своїм дітям робити


Опубликованно 11.09.2018 00:04

Екранного часу в Час грати: те, що лідери не дозволю своїм дітям робити

Коли журналіст запропонував Стів Джобс в 2010 році, що його діти повинні бути коханими тільки що випустила iPad, він відповів категорично: “вони не використали його. Ми обмежуємо скільки техніки наші діти вдома". Його колишній правий людина, Джонатан Айв, чий дизайн для iPad так просто, що малюки можуть керувати ним, нещодавно з'ясувалося, що він встановлює жорсткі обмеження для своїх 10-річних хлопчиків-близнюків.

Штайнера Вальдорфські школи, які виключають екранного часу перед 12 років на користь фізична активність, мистецтва та практичного навчання, особливо популярний серед керівників Кремнієвої долини і їх колеги у Великобританії. Кевін Avisonбыл, виконавчий директор Штейнер спілкування Вальдорфські школи у Великобританії, говорить, що коли він навчав найближче значення", майже 50% батьків дітей у класі працював в Oracle або інших високотехнологічних комп'ютерних компаній".

Такий підхід набагато більш жорсткими, ніж офіційні керівні принципи рекомендують. Американська Академія педіатрії рекомендує будь-який час протягом перших двох років життя, але після цього рекомендують не більше одного-двох годин на день, ніяких екранів в дитячі спальні та забезпечення їжею і сном медіа-пристрою комендантську годину. У Великобританії, є єдиним офіційним екран-часу надходить з Національного інституту здоров'я і якості медичної допомоги, який нещодавно радив пробувати ТВ-безкоштовно днів, або обмежуватися менше двох годин в день, щоб підтримувати здоровий вагу.

За даними ofcom в останній ЗМІ і відносини доповідь, сім у 10 з п'яти у Великобританії - до 15-річних підлітків мають доступ до планшетних комп'ютерів, з 34% мати їх власне. Сімей часто мають більше ніж один ноутбук, смартфон, ігрова приставка і телевізор теж. Є побоювання, що ці пристрої мають негативний вплив на дітей уваги і соціального розвитку, а також їх фізичне здоров'я (не кажучи вже про додаткових турбот впливу сексу, насильства і залякування). Але скільки екранного часу-це занадто багато? Ми запитали у реальних фахівців. Це надихає їх малювати і створювати'

Джонні Тейлор розуму цукерки зі своїм партнером, Джина Північ, і їх діти Леон, вісім, і мила, шість. Фото: суки Dhanda для опікуна

Джонні Тейлор є арт-директором в компанії Ігри розуму цукерки, що робить Моші монстри і світ воїнів. Він живе в Брайтоні і має восьмирічний син і шестирічна дочка.

У нас є вільні правила. Я не кажу, що мої діти повинні мати тільки дві години екранного часу в день, але це часто закінчується так. Технологія є частиною їх життя, і як батько, я повинен переконатися, що інші речі так само важливі, як виходити, працювати, малювати і бути творчим. У вихідні, мій син може грати в комп'ютерні ігри так довго, як він зробив свою домашню роботу, але багато разів, його домашнє завдання включає екранного часу, занадто.

У нас є Нінтендо вії. У моєї дочки є айпод тач, і у нас є два айпади, планшета Nexus і пару комп'ютерів. Я зберігач паролів, тому вони не можуть скачати ігри без нашого дозволу.

У нас є всі функції безпеки включені, і вони досить добре знав, що вони повинні дивитися. Одного разу, я знайшла свою дочку дивитися відео про вагітних батьків. Вона сказала: “я дуже люблю дітей. Я просто хочу побачити дітей".

Світ воїнів надихнув мій син. Він любив грати-бої і я б сказав йому: "може бути, борючись не найкраща річ." Ми говорили про воїни в минулому – пуфики, вікінгів і римлян – і як вони сформували світ в якому ми живемо. Він був зачарований, і це призвело до цієї гри ідея про збір воїнів на протязі всієї історії. Це завуальовано освіти.

Я прийшов додому минулої ночі і не міг дочекатися, щоб показати синові новий Маріо карт, тому що ми грали разом. Це гоночна гра, яка вийшла так як я був молодий, і тепер мій син у неї і збирає іграшки. Він не зупиняється на пристрої, для багатьох дітей, надихає їх малювати й майструвати речі, і грати з іграшками.

Це легко для технології, щоб заволодіти, тому ми намагаємося впоратися, і переконайтеся, що діти не всі червонопикі і тривожно. Вони не беруть участь в соціальних медіа, але, хоча мій син дуже любить купатися і я його знайти дивіться відео Майкл Фелпс на iPad. Я знімала, як він плаває у змаганнях, і він почав питати, чи ми можемо розмістити їх на YouTube. Я не повинен, тому що у мене немає дозволу від батьків інших дітей, і я відчуваю, що він зараз трохи молодих. - Ні TV або комп'ютери вік до 12'

П'єр Лоран, колишній Microsoft і Intel по маркетингу, в даний час працює на силіконовій запуску долині. У нього дві дочки у віці дев'яти і 15, і 17-річний син.

Я люблю комп'ютери. Вони можуть робити дивовижні речі, якщо ви використовуєте їх правильно. Але ви можете зловживати технікою, і стаєш рабом цього.

Ми дозволили екранного часу для нашого сина, поки він був два. Потім я читав книгу, яка називається розвиток розуму, Стенлі Грінспен, яка пояснює, як ми дізнаємося, коли ми маленькі через нашу взаємодію з світом, і за емоціями.

Ми зробили деякі дослідження, і почав з'єднуватися з Вальдорфські школи, які відвідують наші діти. Ми побачили, що Уолдорф підлітки мали дещо інший підхід до дорослим і були дуже зацікавлені у світі. Ми вирішили, що немає ніякої шкоди в не піддаючи дітей до екранів, поки вони не достатньо великі. Це може бути тільки вигідно. Маленькі діти люблять історії, грати з речами, співати, робити речі, будувати і бути в природі. Так ось що ми зробили. Вони не скаржилися. Є намір завдати шкоди дітям, але є намір тримати їх займатися

Ви могли б запропонувати екранного часу годину в день, але медійні продукти конструйовані для того, щоб тримати увагу людей. Це не те, що є намір завдати шкоди дітям, але є намір тримати їх займатися. В кінці 90-х, коли я працював в Intel і мій перший дитина народилася, ми мали те, що називалося "війну під зав'язку". Люди не хочу, щоб ви бродити і почати грати з іншим продуктом, тому він має закріплюючи ефект. Схоже, це заспокоює вашої дитини і тримати їх зайнятими, тому ви можете зробити що-то інше, але ефект не дуже добре для маленьких дітей.

Це заважає їм у пізнанні світу з допомогою своїх органів почуттів. І є ризик отримати увагу. Це науково не доведено, але є ідея, що увага-це м'яз, який ми будуємо. Але потрібно вміти підлаштуватися всі відволікання і зосередитися на одній речі. Коли ви взаємодіяти з цими пристроями, Ви не будуєте цю здатність. Це автоматизоване увагу; Ви не навчитися робити це.

Наші діти починають взаємодіяти з комп'ютерами і смартфонами на позначці 12. Коли вони в будинку, вони покласти телефон для зарядки на столі в коридорі і не використовувати їх багато. Мій син має обліковий запис Facebook і використовує електронну пошту, і він робить якісь смски. Він пов'язаний і займається, але він не є рабом технології. Він почав цікавитися відео-іграми, коли йому було 14, тому що він тримає зв'язок зі своїм двоюрідним братом в Європу – через мережевій грі про наполеонівських війнах.

Ми теж були без ТБ правило, і вони дивилися фільми, може бути, коли-то протягом вихідних, і ми з легкістю, як вони ростуть. Мій син майже безкоштовно, щоб подивитися, чого він хоче зараз, але він гарний у саморегулівній, почасти тому, що він побудував інші інтереси. 'Я дозволити їм грати на пристроях – це краще, ніж бути викинутим в ресторан'

Енн Воджиски є співзасновником та генеральним директором ген-тестування запуску компанії 23andme. Вона має шість-річний син і трирічна дочка з співзасновником Google Сергієм Бріном.

Будучи в Силіконовій долині змушує мене суворим, коли справа доходить до використання технології моїх дітей. Мене оточують його весь день, тому я намагаюся уникати його, коли я повернуся додому. Я поставив екран-обмежень по часу, тому що я думаю, що це добре для диверсифікації діяльності.

У мого сина є айпод тач, так що він може написати мені, коли він приходить додому зі школи, щоб розповісти мені про свою день. З точки зору дитячих програм та ігор, мені дуже сподобався "зорепад", який допомагає навчити акустика, і я використовую brainpop, освітній сайт з відео та іграми, багато зараз.

Я намагався мінімізувати вплив технології, перш ніж двох. Після цього, я вчила хлопців використовувати пристрої в модерації. Для них важливо навчитися контролювати свою поведінку самі. Просто обмеження доступу робить їх потрібно більше. Так, я турбуюся про те, що вони можуть бути піддані в інтернеті, але я думаю, що це більш важливо навчити дітей судження. Ви не можете захистити їх від усього, тому потрібно навчити їх приймати правильні рішення. Я не дозволяйте дітям грати на пристроях, коли ми їмо – це краще, ніж викинути з ресторану. І я дозволяю їм грати з ними самостійно.

Це дуже важливо, що діти вчаться використовувати технології – це частина життя, – але також, що вони дізнаються, коли, щоб покласти його вниз. Вони не влаштувала бійку. У п'яти хвилинах попередження завжди працює.

Я не отримую кайф, коли бачу, що мої діти, використовуючи технології, і вони ще не пробували Google скла. Мені набагато більше подобається, коли вони отримують диво з збір полуниці в саду. Що сказав, я люблю, що мій син пише мені. Він має всі види розваг використовує для смайликів.

- Я вчила дітей використовувати пристрої в міру, - говорить Енн Войчицки. 'Це важливо для них, щоб навчитися контролювати свою поведінку самі. Просто обмеження доступу робить їх бажаєте його більше. Картинка створюваних моделей. Фотографія: Перу для опікуна Вони обидві у користувачів Twitter

Рейчел Бремер є керівником Твіттер міжнародного зв'язку. У неї є п'ятирічний син і дворічна дочка, і живе в Лондоні.

Ми все ще на ранніх стадіях. Вони використовують наші пристрою, під нашим наглядом, так що я можу допомогти їм зрозуміти правильні способи використання веб-й значення вони можуть вийти з нього. Мій син цікавий, і любить дивитися відео про космічні кораблі злітають і з'ясувати, що люблять є різні тварини. Ми допомагаємо їм побачити технології як спосіб дізнатися більше про світ, а не просто джерелом розваг.

Коли я ріс, мені не дозволили грати у відеоігри. Мій батько працював в Apple, тому у нас були комп'ютери навколо будинку, але те, що я грав на них бере участь математики, вчити і писати. Це, напевно, вплинули на моє виховання більше, ніж працюючи в технології. Мій син грає в ігри з додатків дітей на наші телефони, але вони повинні бути навчально – головоломки або завдання-рішення. Коли вони стають старше, ми дамо їм більше свободи, але ми, напевно, мати деяку кількість екранного часу, що вони дозволили, день або тиждень, і вони зможуть вибрати, як вони проводять час.

Ми користуємося айфонами і айпад, коли ми подорожуємо. Подорожувати стільки, скільки ви можете з дітьми є відмінним способом, щоб розширити свій погляд на світ. Якщо це займає деякий час iPad для вас цікавий тур і всі будуть задоволені, немає нічого поганого в тому, що поки ти не турбуючи інших людей.

У обох дітей був окремий Твіттер акаунтів, т. к. вони народилися, яку ми використовуємо для обміну фотографіями та відео. Наші сім'ї знаходяться в США, так що це спосіб залишатися на зв'язку. Ми використовували перископ, жити потокового додаток Twitter тільки що купив, в приватному порядку мовити шкільному зборах нашого сина для його бабусі і дідусі. Ми поступово нашому синові комфортно з соціальними медіа. Я не хочу обмежувати його для моїх дітей взагалі, а потім в один прекрасний день у майбутньому відкрити шлюзи і пустити їх на нього.

Схоже, чим довше він використовує прилад або що спостерігає, тим важче змусити його здатися. Ми зрозуміли з ним, коли він засмучується з приводу покласти його вниз, тоді він не буде використовувати його знову. Ось частина її: вчить їх, що вони повинні піти. 'Ми дотримуємося нашого сина на Instagram'

Нітін Ганатра носяться технологій розробник програмного забезпечення і колишній співробітник компанії Apple. Він працював над програмним забезпеченням iPhone від початкової стадії розробки до версії iOS 5.1 (2012). Він має двох синів у віці 10 і 12, і живе в Каліфорнії.

У нас є досить багато гаджетів навколо: айпади; мій старший син і мій молодший син був старий iPhone, але це не за планом, так він працює як айпод тач. Мій старший син теж був у розпалити вогонь, і ми є PlayStation 4. Ми досить суворі, тому що моя дружина не любить Жорстокі ігри. У нас є правила про те, домашнє завдання зроблено, і грати на вулиці, перш ніж увійти і зачаїтися перед телевізором.

Мій 10-річний акаунт Instagram. Це повинен бути окремий рахунок, і ми йдемо за ним. З його телефону, одним з правил є те, що в будь-який момент ми можемо подивитися. Ми провели з ним переговори про те, щоб переконатися, що єдині люди, він знає, що може послідувати за ним.

Він робить дуже хорошу роботу. По-перше, ми були більш підозрілим і хотіли знати, про що він спілкування зі своїми друзями. У ці дні ми не дуже часто: ми відчували себе трохи, як сталкери. У нас теж є "знайти друзів" включена, тому ми завжди знаємо, де він знаходиться. Ми робимо стеблинка йому зовсім небагато в ту сторону.

Вони обидва повинні використовувати Інтернет для домашньої роботи і мають свої власні облікові записи користувачів на наших ноутбуках. Справа в тому, що роботи на ноутбуці повинно бути зроблено у відкритій місцевості – Ви не можете відсидітися в своїй кімнаті з комп'ютером.

Моя робота впливає на те, як я розглядаю їх використання екрану. Хоча я про технології, я не хочу, щоб воно було всепоглинаючим. Це легко отримати так загорнутий дуже швидко. Я намагаюся обмежити кількість часу, який я проводжу перед екраном, а також. Люди не призначені, щоб сидіти занадто довго, дивлячись на фіксованій відстані. Крім того, є переваги зовні: сонячного світла, соціальні взаємодії, навчання. Якщо мої діти в бійку з приятелем, їм потрібно, щоб вирішити ці речі в обличчя, а не приходити і жалітися у соціальних мережах про це.

Але деякі з речей, які я зобов'язаний своєю нинішньою кар'єрі, щоб повернутися до тих часів, коли я був захоплений відеогрою, і як це працювало. Я хотів би сприяти трохи, що ажіотаж навколо технології у своїх дітях. Я люблю, щоб побачити їх, використовуючи технології, який я допоміг створити. Це мій фізичний дитина, граючи з моєю роботою дитини. - Я не хочу, щоб вона переймаємося'

Toubajie Карім ДВД половину з дружиною, Джоан, і їх дочка Фріда. Фото: суки Dhanda для опікуна

Toubajie Карім діа дизайнер взаємодії в групі-і-гіга-відстеження веб-сайту половину, а раніше працював для PlayStation. У нього є 16-місячна дочка і живе в Лондоні.

Моя дружина і я дуже свідомий про викриття наша дочка занадто рано. Ми обидва любимо творчість, тому віддаю перевагу її увагу на іграшки, олівці і книги. Вона, здається, більше стимулюється текстура, запах і фізичного руху, що цифрові дійсно можуть надати. Що сказав, Якщо я використовую мій телефон в її близькості, вона приваблює яскраве світло і захочуть відібрати його у мене – відмовлено!

Її поточне використання обмежене ксилофон додаток на мій телефон, який виглядає як її реальний ксилофон – якщо вона потребує надзвичайної неуважністю. Вона зазвичай буду грати на 10-20 секунд до включення домашній екран. Приблизно раз в тиждень, коли вона прийшла в нашу ліжко вранці, ми дамо їй подивитися Nintendo гравцям випробувати функціональність гри на iplayer додаток, так що ми можемо захопити кілька зайвих хвилин. Але вона дивиться тільки на пару хвилин, перш ніж вдаватися до ошалілих пальцем і натискаючи на кнопку.

На Різдво ми провели вихідні з шести-річний, хто дивився Майнкрафт відео YouTube близько 10 годин в день, і я усвідомлюю, як легко це може бути для дітей, щоб отримати одержимі цифровий. Працюючи в технології, я також знаю, як ці канали призначені для безперервного подорожей Користувача, без певного кінцевого пункту. Деякі ігри, які батьки вважають невинним, як farmville, щоб в додаток покупки, щоб прогрес у грі, і розповіді, що циркулюють в інтернеті про те, як люди стають настільки одержимі цим, що вони нехтують своїми дітьми, діти з батьками кредитної картки. Такі ігри призначені для захоплення дохід, спираючись на певні частини людської природи, щоб викликати звикання.

Тим не менш, деякі ігри мають важливе культурне значення. Щоб зробити останній з нас, на PlayStation, вони зібралися сотні людей мистецтва – музикантів, художників, акторів – які фактично створили фільм-розміру гри. Інший приклад долини пам'ятника. Це виразно гра, я б дозволив своєї дочки грати, коли вона підросте. І я почала отримувати її в програмування. Але я візьму подібний підхід до моїм батькам: у мене не було комп'ютера, поки мені не виповнилося 11, і тоді це був один годину в день. Я хочу, щоб моя донька мають різні захоплення, і не морочитися. Моя дочка сказала, що в кіно був найбільший iPad, вона ніколи не бачив

Алекс Еванс є співзасновником і технічним директором гри компанії Медіа молекули, і творець гри LittleBigPlanet. У нього є дочка у віці від чотирьох років і однорічного сина і живе в Лондоні.

Я не граю в ігри сам, але я завжди був одержимий з ними. Коли я був дитиною, я прокидався о п'ятій ранку і грати в Лего, поки я не заснув, а потім було комп'ютерів – щоб зробити свої моделі Лего оживають. Мої батьки вирішили не обмежувати мене, тому що я думаю, що моя мама, композитор, вирішив, що в достатній мірі творчим. Я поклав мої 10 000 годин, і це тепер моя професія. Так що з моїми дітьми, якщо я відчуваю, що вони роблять щось, що є досить креативний або стимулюючий, я дозволю їм тягати на. Доки є і інші речі у своєму житті, люблю читати і грати на вулиці і все інше, мене це не турбує.

Загальна одержимість Майнкрафт. Це дивно творчої та громадської діяльності. Це гра Лего сказали, що вони б зробили – це в основному про будівництво з кубиків. Це важко для нашого покоління, щоб зрозуміти, але це не просто гра: є культури та спільноти, які розвивалися навколо нього, через YouTube і книг. Ми робимо жахливу річ, якщо вона вередує в ресторані: ми будемо використовувати iPad в якості цифрової соску

Цукерки тиснява типів ігор, які бездумно затягує, в основному грав пасажирів на потяг. Жорстокі ігри-взаємодії ЗМІ, але вони-еквівалент трансформатори в кіно – галасливі меншини. Якщо мої діти були в раціоні лише блокбастери, що б прикро, але якщо подивитися на те, що більшість дітей споживають гри-мудрий, це набагато більш різноманітною і цікавою, ніж те, що моє покоління споживання. Може бути, моє обмеження буде говорити: "Гей, ви пробували цю гру або дивився цей фільм?" Я постараюся розширити, а не обмежувати.

Моя дочка недавно пішла в кіно в перший раз і сказав мені, що це був "найбільший iPad ви коли-небудь бачили". Для неї точка відліку гра не відео ігор на телевізор, але і iPad. Навіть мій однорічний вже знає, що це таке і як його розблокувати. Ігри брендів моя дочка любить міні Сега, яка має дослідницький відчуваю, і toca boca, які роблять речі, такі як перукарський салон. Вона не витрачає на це години, так що я не повинен бути важким.

Я купив їй iPad mini, який був на її боці, і тепер пом'ята. Ми робимо жахливі речі, які ви будете хмуритися, але якщо вона вередує в ресторані, ми поставимо на iPad і використовувати його в якості цифрової соску. Це єдиний час, коли я питання мого виховання. Це мене штовхає її – вона не просить про це. Це буквально як манекен. Це як сказати: "будь ласка, вирушай у свій власний світ, так що я можу поговорити". Його дід послав його Лоза'

Райан Свигарта, веб-дизайнер в Vine, має трьох-з-половиною-місячний хлопчик і живе в Нью-Йорку.

Дитина змусив мене дуже ясно усвідомлювати мої власні звички. Його впливу на технологію-то я про це постійно думаю: скільки у мене є телефон або телевізор? Технологія підвищує вашу здатність виконувати всі види хороших речей, але і пасивно поглинати стимуляції. Коли ти молодий, особливо, навчання відбувається краще, коли ви фізично активні: не тільки тому, що він розганяє кров, але і тому, що ви використовуєте всі свої почуття, який допоможе вам пригадати речі. Якщо ви дозволяєте кому-то так легко стимулюються, існує не так багато мотивації, щоб поставити роботу в цьому відношенні.

Не демонізувати будь-якої конкретної технології, але я хочу бути дуже залучений у скільки і якої інформації йде з моїм сином. Я подумав, може бути, 30 хвилин в день інтернет або телебачення буде хорошим місцем для початку, коли він буде готовий. Він зараз дуже обмежене уявлення; ми не тримаємо телевізор на всіх. Ми робимо відправки повідомлення Vine, щоб члени сім'ї з ним, і використовувати FaceTime. Мій тесть зніс малини на повідомлення Ліана, знову ж цикли знову і знову, і він загіпнотизував її. Він міг би стати, як він заспокоюється від того, засмучений, якщо ми повинні були покластися на це. Цікаво, наскільки він могутній, як один конкретний образ має такий вплив на його настрій. Це нагадує мені, що ми повинні бути обережні.

Дана стаття містить партнерські посилання, що означає, що ми можемо заробити невелику комісію, якщо читач натисне на них і робить покупку. Вся наша журналістика незалежної і жодним чином не впливає будь-яким рекламодавцем або комерційну ініціативу. Посилання працюють на Skimlinks. Натиснувши на партнерське посилання, ви визнаєте, що печиво Skimlinks буде встановлений. Додаткова інформація.


banner14

Категория: Наука