Результати пошуку Google політично заангажованим? | Джефф Хенкок та ін


Опубликованно 13.09.2018 00:26

Результати пошуку Google політично заангажованим? | Джефф Хенкок та ін

Оскільки Дональд Трамп оголосив про свій намір балотуватися у президенти в 2016 році, його список супротивників, здається, зростає нескінченно, від кар'єри політиків знаменитостей в ЗМІ. Але в минулий вівторок, що список побачив незвичайне доповнення: Гугл. Трамп гнівно рекламували в Твіттері, що домінуюча пошукова система "ПІДТАСУВАВ результати пошуку по викреслюю праві ЗМІ і направляючи користувачів до контенту з "фейкових новин" лівими ЗМІ. Але за пихатість, чи є у нього сенс? Необ'єктивні результати пошуку? І якщо вони були, Звідки нам знати?

Роль соціальних медіа, таких як Facebook і Twitter в політиці дуже активно обговорюватися після виборів 2016 року, і ці розмови тривають як на проміжних виборах 2018 підхід. Але в той час як Facebook постраждали пильною увагою кульмінацією генеральний директор Марк Цукерберг буде давати свідчення перед Конгресом, Google і інших пошукових систем щодо залишилися неушкодженими. Це, мабуть, не дивно, на перший погляд, може здатися, що пошукові системи, як Google принципово відрізняються від новин або соціальних медіа – просто спосіб для веб-користувачам доступ до наявної інформації, а не ЗМІ джерело в їх власному праві.

Цей спосіб мислення про результатах пошуку-це неправильно. Останні дослідження показують, що пошукові системи, а не забезпечуючи нейтральну сторону, щоб знайти інформацію, насправді може відігравати важливу роль у формуванні громадської думки з політичних питань і кандидатів. Деякі дослідження навіть стверджують, що результати пошуку можуть вплинути на результати виборів. У дослідженні, названий в Google ми віримо учасників сильно пріоритетних першій сторінці результатів пошуку і замовлення результатів на цій сторінці, і продовжував це робити навіть коли дослідники скасував розпорядження про реальні результати. Підпишіться, щоб отримувати останні американські думки кожен будній день

Результати пошуку, на наш погляд, може мати такий самий вид впливу на людей, як історії, повідомляє новинне видання або думки поділилися в соціальних мережах. Ми стверджуємо, що результати пошуку повинні розглядатися як одна з форм ЗМІ. Ми називаємо це пошук мультимедіа: набір результатів пошуку і їх замовлення відображається для користувачів.

Якщо ми думаємо про видачу як ЗМІ, то не дивно, що Google був спійманий в бійку. Якщо результати пошуку будуть послідовно спрямовані проти кандидата чи партії, політичні наслідки можуть бути вельми відчутні. Питання, тоді, що це буде означати для пошуку інформації, щоб бути "подкручен" або упередженим. Трамп, за його твіти, стверджує без яких-небудь доказів того, що результати пошуку Google навмисно упереджено до нього самої компанії, що, якщо це правда, безсумнівно, є підтасуванням.

Коли пошукова система Google вперше запущений в 1997 році, він почав як добре документовані Академічний проект. Його тепер відомий алгоритм PageRank, то був абсолютно прозорим для тих, хто знає. Це були деякі побічні ефекти, так як спамери та інші корисливі актори скористався своїми знаннями, щоб спробувати трюк Google пріоритетності їх зміст. Після декількох років розгорнулася гонки озброєнь, Google роблячи таємні зміни в алгоритм і спамери намагаються гра, результат полягає в тому, що алгоритм пошуку Google Бегемот внутрішній устрій яких майже повною загадкою за межами компанії. Такий складний і фірмова система пред'являє вимогу про козиря анти-консервативне придушення важко довести або спростувати. Секретність, з якої ці алгоритми заволокло робить їх головною мішенню для панікерські заяви на кшталт Трампа.

З огляду на сумнівність компанії Google публічно розкривати подробиці своїх секретних алгоритму, то які варіанти у нас є для вивчення ЗМІ та їх ефекти? А не досліджуючи його внутрішні процеси, ми можемо вивчити результат цих алгоритмів. Один із способів зробити це шляхом розбиття кожного результату у списку пошук по проекту Гарварда, який визначає джерела засобів масової інформації за їх партійності на основі шаблонів поділитися на Twitter. Якщо ми шукаємо "Козирна новину" на Google (з допомогою комп'ютерної адресою у Вашингтоні), ми бачимо, чому Трамп, можливо, були засмучені. З дев'яти результатів, вісім з результатів лівоцентристської сьогодні (Нью-Йорк Таймс, CNN, ВВС, час, США), а один на правому (Фокс Ньюс).

Є дві проблеми, однак, з такого роду аналізу. Перший полягає в тому, що пошукова система Google повертає результати від популярних новинних організацій з усталеною репутацією і журналістів, підготовлених у практиці об'єктивної журналістики. Пошукова система Google була розроблена з самого початку для поверхневої інформації з достовірних джерел, незалежно від політичної орієнтації, так що ці результати не мають нас дивувати. Але інша проблема полягає в тому, що це не досить для зсуву на один момент часу для одного сайту. Замість цього, ми повинні систематично відслідковувати результати пошуку по широкому спектру пошукових запитів з плином часу. Наша команда Стенфордського робить це, орієнтуючись на результати пошуку Google з приводу всіх кандидатів на проміжних виборах 2018.

Пошук ЗМІ більше, ніж коли-небудь значущим джерелом інформації для громадян, з дослідження, що показують, що люди більше правоподобны для того щоб знайти і довіряють новинам за запитами, ніж сайти соціальних медіа. Як з іншими формами ЗМІ, вони можуть вплинути на демократичний процес у значним і часто непередбачуваним чином. Трамп прав щодо однієї речі: пошукові системи, як і інші джерела засобів масової інформації, мати певну владу над інформацією, що громадяни шукати. Аналізуючи пошукові засоби масової інформації систематично і з плином часу, як ми це робимо з іншими формами засобів масової інформації, має вирішальне значення для розуміння того пошук ЗМІ необ'єктивні і які наслідки вони можуть мати для нашої демократії.


banner14

Категория: Наука