Зірки YouTube, рухається до вигорання: 'найвеселіший мислимих робота стала глибоко безрадісне'


Опубликованно 14.09.2018 00:21

Зірки YouTube, рухається до вигорання: 'найвеселіший мислимих робота стала глибоко безрадісне'

Коли Метт лис став штатним ютубер, він відчував, як ніби він виграв у лотерею. Як молодий, амбітний сценарист, режисер та ведучий, він зміг створити малобюджетний, ударостійких плівок, які могли б досягти аудиторії по всьому світу, таким чином, що було б неможливо без благословення телебачення придверні всього кілька років тому. У лютому 2013 року він отримав свою першу вірусним хітом, скорочений варіант анонсу від Sony для своєї ігрової консолі PlayStation 4, отримала назву весело з їдким коментарем. Протягом дня відео подивилися мільйони разів. "Навряд чи це схоже на вірусну взагалі, за нинішніми мірками", - говорить Лис, але він був одним з найбільш переглядаються відео на YouTube за місяць. Поштовх до осаді' его ніщо в порівнянні з тим, як воно вплинуло на його кар'єру. Коли алгоритм на YouTube помічає цього успіху, він починає спрямовувати глядачів на інші відео завантажувач, заробляти на каналі більше передплатників і, через рекламу snippety, які грають перед кожним із них, високий дохід. Ніч, осаді була начебто перші паростки стійкої кар'єри.

Хвилювання незабаром змінилося тривогою. Навіть у 2013 році, Лис знав, що його успіх залежить не стільки від шлягерів, як на день надійність. "Це не достатньо просто створити великі речі", - говорить він. “Глядачів чекають відповідності. Вони очікують частоти. Без цих, Це неймовірно легко зісковзнути з радара і втратити прихильність алгоритм, який дав тобі крила." До кінця року осаді ріс його канал від 1000 передплатників до 90 000, і привернув увагу одного з його впливів, Чарлі Брукер, який запросив осаді до співпраці з написання 4 спеціальних каналу. За місяць осаді працював 20 годин на добу, розділяючи свій час між телевізором роботи скрипта і, не усвідомлюючи, що відсутні в день завантаження може викликати його відео повалити пошукових рейтингах, його канал на YouTube. Він отруйний: точка, в якій ти розбиваєш вниз-це точка, в якій алгоритм любить вас найбільш

В кінці місяця він був блідий, виснажений і втомлений дорогою, згадує він, здавалося, "непроникну для відпочинку". Його роботи, він зауважив, стали частіше рвалися і суворим тоном. Тим не менш злі, провокаційні якість відео, здавалося, тільки робить їх більш популярними. "Спірний контент-це король сьогодні інтернет-ЗМІ і YouTube сильно підвищує все, що дратує людей", - говорить він. "Це один з найбільш токсичних речей: точка, в якій ви ламаєте це точка, в якій алгоритм любить тебе найбільше."

Лис почав відчувати вплив на його здоров'я. "Людський мозок не призначений для взаємодії з сотнями людей щодня", - говорить він. “Коли у вас є тисячі людей, даючи вам зворотний зв'язок на вашу роботу, ви дійсно отримуєте відчуття, що щось у вашому розумі просто не встане. Ми просто не створені для обробки співпереживання і співчуття у такому масштабі". Лис розробив проблеми з щитовидною залозою, і почав відчувати більш часті і стійкі тягнеться депресії. "Те, що почалося як найвеселіше мислимі роботу швидко скотився в те, що відчував себе глибоко безрадісною і самотньою", - говорить він.

***

Протягом багатьох років, ютуберы вважають, що вони найбільше люблять глядачі, коли проект веселий, вдячний образ. Але що відбувається, коли сповзає маска? В цьому році там пройшла хвиля відео відомих ютуберов про їх вигоряння, хронічної втоми і депресії. "Це все, що я коли-небудь хотів", - сказала Еллі Міллз, 20-річний Філіппіно-канадської ютубер (грошової) відео під назвою згорів у 19, опубліковано в травні. “І чому я так unfucking незадоволені? Це не має ніякого сенсу. Ви знаєте, що я маю на увазі? Тому що, мовляв, це буквально мій чортів сон. І я, блядь, так блядь щасливий".

Млини отримали багато уваги (і 3,6 м вигляд) для гладкою і вміло відредаговані п'ятихвилинному відео, яке вона виклала в листопаді минулого року, в якому вона вийшла як Бі з її друзями, сім'єю і послідовниками (багато з яких були питання про її сексуальності в коментарях). Вона пішла, щоб бути показаним на обкладинці журналу Діва, і виграв нагороду Shorty для "прориву ютубер". Але через шість місяців вона розмістила згорілої відео, пояснюючи, як її амбіції школярка стати ютубер змусило її все більше і більше глядачів, але що “це не те, що я очікував. Я завжди підкреслював. Моя тривога і депресія стає все гірше і гірше. Я чекаю, щоб вдарити мій переломний момент".

У тому ж місяці Рубен "Ель Рубиус" Гундерсена, а 28-річний іспанець, який в даний час є третім у світі найпопулярніший ютубер з більш ніж 30 мільйонів абонентів, розповів про те, як він відчував, як ніби він йшов на зрив, і, як результат, вирішили зробити перерву. Вони є останніми в низці гучних ютуберов, в тому числі Ерік Філліпс (більш відомий як M3RKMUS1C, з 4 млн передплатників) та Бенджамін Вестергор (Crainer, з 2,8 млн), щоб оголосили ущелини каналу, або змалював свою боротьбу з виснаженням.

Тривоги пов'язані з постійним характером їх роботи. Тайлер Блевинс, АКА ніндзя, виробляє приблизно 500 000 $(?384,000) кожен місяць через прямих ефірів, де він грає у відео гру Fortnite на Твич, сервіс потокового відео-ігри, яка належить Амазонці. Більшість доходів Блевинс надходить від передплатників Twitch або глядачі, які надають разові пожертвування (часто в надії, що він віддячить їх поіменно "на повітря"). Нещодавно Блевинс прийняв до Twitter, щоб скаржитися на те, що він відчуває, що не може перестати текти. "Хочу знати боротьбу потокового мовлення через інші вакансії?", - написав він, можливо, необачно для людини, яка має такі казкові доходи. “Я залишив за менш ніж 48 годин і втратили 40 000 передплатників на Twitch. Я повернуся сьогодні... знову молоти".

Там було мало симпатії на Twitter для мільйонера. Але тиск він описав відчуваються на всіх рівнях успіху, від титанів контент пейзаж все, аж до людей з каналами з усього кілька тисяч передплатників, і всі вони відчувають, що вони повинні постійно створювати, завжди доступний і відповідає своїм шанувальникам. "Постійні релізи підвищити лояльність аудиторії", - говорить Остін Hourigan, хто працює ShoddyCast, канал на YouTube з 1,2 млн абонентів. "Чим більше лояльності, тим більше ймовірно, ваші глядачі, щоб повернутися, який дає вам найбільш близький до фінансової безпеки в тому, що в іншому випадку примхлива простору".

Коли ютубер проходить 1 мільйон передплатників, вони представлені з золотій дошці, щоб відзначити подію. Багато з цих дощок можна побачити на полицях і стінах на тлі номери провідних. Таким чином, розмір аудиторії і кількість завантажує стати основним маркерів значення.

Для дослідника Кетрін Ло, "невидиму" праці, такі як взаємодія з уболівальниками є важливим чинником професійного стресу. У багатьох випадках вона може сприяти ПТСР'. Фотографії: Джессіка Чоу для опікуна

Професійні ютуберы кажуть в тонах одночасно побожне й ображені на владу "алгоритм" (він бачив, як майже живі істоти, не тільки творцям, але і власними інженерами на YouTube). Створені первосвященики з Силіконової долини, які постійно вдосконалюйте свої характеристики, це програмний код, на якому доля кожного ютубера залежить. Він вирішує, які відео, щоб вирвати з Ніагара контенту, який виливає на YouTube кожну годину (вартістю 400 годин кожні 60 секунд, якщо вірити Google), щоб доставити якомога "рекомендувати до перегляду" до служби мільярди користувачів.

Кожен раз при вході на YouTube ви представлені відео вибраний алгоритм. Ідея полягає в тому, що кліп особливо добре підходить для ваших смаків, буде надихати вас, щоб натиснути на кнопку Підписатися, яка, сподіваюся, поверне вас подивитися новий епізод завтра. Глядач відчуває, що YouTube розуміє, про що він чи вона любить, у той час як рекламодавці впевнені в тому, що вони на очах якого їх п'ять-секундний ролик буде працювати досягне відповідно цільової аудиторії.

Коли ваш дохід залежить від кількості людей, які дивляться ваше відео щотижня, цей код може вирішити, що, або навіть, ви їсте. І, 13 років існування на YouTube, багато хто вважає, що він прийшов, щоб сидіти в основі зростання психічних захворювань серед творців відео. У квітні жінка відкрили вогонь у Каліфорнійському містечку на YouTube. Вона поскаржилася на сайті зроблена її відео знайти складніше

У квітні цього року було особливо яскравим прикладом, коли 38-річний Насім Наджафі Агдам увійшов в Каліфорнійському кампусі YouTube і відкрили вогонь по співробітниках з 9мм пістолета, поранивши трьох до самогубства. Відео Агдам завантажений до нападу припустили, що воно було викликано, на її думку, компанії Алгоритм пройшов над її відео; в березні вона виклала на Instagram, "всі мої канали YouTube є відфільтровані по Ютубі моє відео навряд чи вам погляди".

Алгоритм-Сід курирування контенту змушує творців відчувати себе одноразові, закликаючи їх штампувати відео, знаючи, що є молодші, свіжіше людей, які чекають своєї години, щоб замінити їх. Для тих, хто використовує своєму повсякденному житті як сировину для свого відео, виникає додатковий тиск, так як традиційні бар'єри між особистим і професійним життям сильно розмивається.

На нещодавній вечірці в конференцію ютуберов і стримерів, Hourigan стояв з групою ютуберы, коли він пожартував: "я думаю, що у кожного кар'єра на YouTube повинен прийти з купоном на безкоштовний терапевт". Всі розсміялися, він згадує, але "сумно".

"До речі, - додає він, - я приймаю ліки і психотерапевта."

***

Кетрін Ло-дослідник в інтернет-спільнотах в Університеті Каліфорнії в Ірвіні. Для неї це не просто частота і послідовність створення контенту, які призводять до вигорання, але особливий характер роботи, необхідної, щоб утримати аудиторію, яка включає в себе активність в соціальних мережах, спілкуватися з фанатами, і інші ролі, крім запису, обробки і редагування. "Цей вид праці часто невидима, але дуже невибаглива і основним джерелом професійного стресу," Ло-пояснює. "У багатьох випадках це може призводити до ПТСР, особливо коли творці зазнають переслідувань, погроз їх безпеки та конфіденційності, або постійної інтоксикації в їх співтовариство".

Нещодавно вона розробила перелік виробничих факторів, які сприяють розумовій ризики для здоров'я для творців. Вона включає в себе виснаження, яке приходить від виконання "знайомство" з аудиторією, стрес від читання коментарів, фінансові тривоги, пов'язані з управлінням спонсорських коштів і пожертвувань, і тиск управління репутацією і професійні зв'язки у ютубера співтовариство, де рекомендації ключ до вболівальників.

Каті Мортон: 'у мене є проблеми з кордонами. Я завжди відчуваю, що я повинен працювати, або що абоненти розраховують на мене. Вона взяла один свято за останні три роки. Фотографії: Джессіка Чоу для опікуна

Ті, хто працюють на великих каналах, які мають достатньо грошей, щоб найняти персонал і розподілити тиск, не застраховані від цих ризиків. Белінда Цоллер приєднався до команди за додаткові кредити каналі YouTube в 2016 році. Канал публікує щотижневі уроки по дизайну відеоігор і світової історії, з допомогою веселих анімацій. Вона близька до 1,6 млн абонентів; Цоллер працює як модератор, відповідаючи на коментарі. Помірність є одним з найбільш виснажливих робочих місць в эмерджентной економіці інтернету, і поки Цоллер не працює перед камерою, її роль ставить її на лінію вогню для анонімних зловживань і недобросовісної взаємодії. Протягом кількох місяців вона була вичерпана. "Багато емоційного праці бере участь в моїй творчості", - каже вона. "Я співпереживаю з коренем занепокоєння і критику, навіть якщо я не згоден з деякими з них."

Вид Цоллер YouTube в якості основного "офісу" – це зрушення, що вона вважає, що "дуже негативно позначається на моєму психічному здоров'ї". Неважливо, як сильно вона любить допомагати, щоб запустити популярний канал, сама платформа занурений в негатив. Модерація коментарів для того, щоб підтримувати чисте і безпечне онлайн-простір-це як прополка саду: кожен раз, коли корінь задрали, ще три носа через грунт на своєму місці. Золлер вважає, що далеко не бажаючи мати справу з негативу, YouTube і активно закликає його допомогою в розробці алгоритму. "Люди, як правило, не обговорювати зміст, якщо вони мають дуже сильні думки про нього, і ті сильні думки за незгоду", - пояснює вона. "Тому алгоритм виступає посилання-приманка і спірний контент більш осмислено нюансів і позитивний зміст".

Для Ло, відео в соціальних медіа-платформах катастрофічно не тим, хто підтримує їх бізнес. "На YouTube не вдається захистити творців від звичайних професійних ризиків бути doxxed, переслідують, гноблять і загрожують онлайн", - говорить вона. (Doxxing є виявлення чиюсь особистість або іншу особисту інформацію.) "Вони стверджують, що ніякої відповідальності за добробут їх творців або громад вони створюють."

Запитав про коментарях Ло, прес-секретар для відповідей на YouTube: “домагання жахливо і неправильно. Ютуб правила проти утисків і знущань, як зазначено в керівництві співтовариства. Ми розглядаємо позначений контент швидко, і видалити неприпустимі відео за нашими правилами." Щоб уникнути "вигорання", він закликає творців "робити перерви, вихідні, вечори і відпустки, як і будь-яку роботу". "Звичайно", - заявила прес-секретар додав: "Ми завжди сподіваємося, що творці відкрито обговорювати свою боротьбу з іншими учасниками спільноти YouTube."

В рамках свого творця Академії, велика онлайн - "школа", що охоплюють все, про те, як "підвищити свій канал пошук і відкриття потенціалу" як "здійснювати операції з брендами, на YouTube нещодавно замовила серію відео, призначені для навчання своїх партнерів, як уникнути втоми. (Кілька людей, яких я говорю, які керують каналів YouTube відомі ресурсі.) Відео на прогар була переглянута трохи більше 32 000 разів. Вона написана і представлена 34-річної Каті Мортон. Ліцензований терапевт, який працює в Лос-Анджелесі, Мортона розміщення відео на YouTube протягом восьми років. Як така, вона цілком здатна зрозуміти проблеми та потенційні рішення.

У 2010 році, коли вона почала свій канал, Мортон працював в якості психотерапевта з приватною практикою. На YouTube був свій шлях, щоб досягти більш широкої аудиторії з порадами та інформацією, що вона вірила міг би їм допомогти. Три роки тому, її успіх на платформі дозволило їй стати повноцінним ютубер, але і навчитися власноруч керувати тиском вона попередила про був складним. "Я не краще, ніж хто-небудь інший", - говорить вона. “Я втомився, наголосив, про все. Це була подорож, щоб дістатися до місця, де я почувався в змозі сказати, мої слухачі, я хотів би взяти відпустку".

Це свято, двотижневу перерву на минуле Різдво, був першим Мортон після повного часу в 2015 році. "Може бути, я взяв довгі вихідні влітку, на нашу річницю?" - каже вона. “Ні. Чекати. Тоді я теж працював".

Кожен раз, коли Мортон публікує нове відео вона, як очікується, буде в коментарях, відповідаючи на питання та пропозиції, перед початком роботи на наступний. "У мене проблеми з кордонами", - говорить вона. "Я завжди відчуваю, що я повинен працювати, або що вони розраховують на мене".

Як і всі ютуберы, Мортон також відчуває фінансовий тиск системи, який зазвичай платить від ?1.50 до ?3 через кожні 1000 переглядів. "Нагорода за роботу може змінюватися в будь-який час", - говорить вона. "Ваша думка може піти з різних причин, і коли це станеться, ви заробляєте менше." З цієї причини, навіть майже півтора мільйона передплатників, Мортон відчуває, що не в змозі найняти кого-небудь допомогти їй з роботи.

Ютуб рекомендує творців, які борються "заручитися підтримкою". Мортон стверджує, що для більшості, це нездійсненне рахунок. "Якщо мені хтось підтримує мене, це вся різниця", - каже вона. “Але мені потрібна моя щоденна погляди двічі, перш ніж я відчуваю себе комфортно це робити. Чи Могли б Ви собі уявити, щоб когось звільнити, тому що мої погляди спустився? Це буде жахливо". Ви можете стати суперзіркою одного вірусного відео. Без підтримки, потенціал, щоб бути спаленим впливу великий

За її словами, рішення повертається до алгоритму. "На YouTube винагороджує людей, які проводять щодня", - говорить вона. “Вони зробили алгоритм, тому вони мають силу, щоб переробити його. Якщо вони встановили різні критерії, це допоможе. Ми людські істоти. Нам потрібно якийсь час для себе".

Метт лис в люті від того, що він бачить, як безініціативного підходу YouTube підтримку і поради. "Стимулювання авторів до "взяти перерву" - це досить смішно системи, яка активно просуває кількості над якістю", - каже він. "Немає почуття відповідальності за культуру, яка створюється на YouTube." Для Кетрін Ло, можливостей для підтримки здорового балансу роботи/життя, бути успішним на YouTube і Twitch це "трохи можна" мрії. “ Вони пропонують дуже хитке роботу, де обіцяють стійкий успіх – де надійного, стабільного доходу – це лише малий відсоток творців. Намагаючись зменшити частоту контенту і встановити баланс роботи/життя лише додає ще більше ризику".

Вимоги ютубер життя молодих митців і найбільших демографічних на сайті, ті в їх 20-их (коли ще підлітки, можливо, мріяв про кар'єру поп-зірки, тепер вони мріють стати ютуберами). Багато знаходять можливість продовжувати створювати на досить високій швидкості, якщо тільки протягом декількох років. "У цьому віці ви можете абсолютно", - каже Лис. "У вас є енергія і фокус працюють дуже довгі години, у вас дуже мало обов'язків, щоб взяти вашу увагу від роботи, і, можливо, найголовніше – ви, ймовірно, ще є коло спілкування, друзі, що не так важко підтримувати." Але, як і кожна людина, постраждалий від зірковості дитинства демонструє, ранній успіх пов'язаний з великим ризиком.

"Подорож до творчого Олімпу брав більше часу – бути в курсі всього і був товстошкірим, і наявність в команді консультантів і надійних друзів", - говорить Кріс О ' Салліван, з британської благодійної організації Фонду психічного здоров'я. “Сьогодні, ви можете стати суперзіркою онлайн з одного вірусного відео – в будь-якому віці або стадії, і з будь-якого місця. Без підтримки і керівництва, потенціал, щоб бути спаленим експозиції великого".

Як час іде, і життя стає більш складним, відчуття ізоляції, тривожність і втому посилюється.

"Я провів 20 років працює безперервно, відчуваючи себе непереможним і безмежна", - каже Лис. “І чесно кажучи, я був. Аж до точки, де я не був."

• Зауваження на цей твір проходять попередню модерацію, щоб забезпечити обговорення залишається на теми, порушені в статті.

Коментуючи цей фрагмент? Якщо ви хочете, щоб ваш коментар буде розглянуто для включення на сторінці листів журналу до друку, будь ласка, напишіть weekend@theguardian.com, включаючи ім'я та адресу (не для публікації).


banner14

Категория: Наука