У «Мизантропе» стартує новий театральний сезон


Опубликованно 15.09.2018 21:21

У «Мизантропе» стартує новий театральний сезон

Для когось осінь - сумна пора, але для справжніх театралів - це довгоочікуване початок театрального сезону. Час, коли кожен театр розповідає про свої творчі плани, а глядачі хочуть личныхоткрытий і нових відчуттів від майбутніх вистав.

В останні кілька років за пошуки не стільки «нового», скільки незвіданого в українському театральному просторі відповідає незалежний театр «Мізантроп». Мультижанровость колективу підтверджується кожною прем'єрою, яка кардинально відрізняється від попереднього вистави у власному репертуарі.

Дві амбітні за своєю задумом і реалізації театральні постановки, якими «мизантроповцы» здивували глядача в минулому сезоні, стали самими несподіваними і суперечливими в оценкахзрителей і критиків. Мова йде про site-specific виставі «Сліпота» і скандально-эстетской ко-продукції з Театром на Подолі «Орестея».

Якщо ви ще не встигли отримати неймовірний досвід проживання вистави в абсолютній темряві, то можете випробувати себе на найближчих спектаклях «Сліпоти», які відбудуться 17 і 18 вересня в рort-creative hub. Можете звірити потім власні відчуття з думкою зіркових гостей, які відвідали прем'єру. Наприклад, з відкликанням кінокритика і телеведучого Андрія Алферова:

Повинен зізнатися, це особливі відчуття, тому що це той вид театру, який допомагає тобі відключитися. Це xзрошуючи киснева подушка для всякої мислячої людини, який може за 2 години сценічної постановки отримати якийсь досвід без болю. Ми пропонуємо відбувається через слуx, тим самим отримуючи за одну постановку одночасно і кіно (бо працює уява), і театр,- одну з його новиx театральніx форм. Що дуже важливо для нашого простору, в якому не так багато місця для альтернатив!

Але головною театральною прем'єрою минулого сезону по праву можна назвати «Орестею», яка не на жарт «розбурхала» столичну аудиторію і, на думку шановного автора, критика і журналіста Юрія Володарського, “розділила столичну публіку на тонких цінителів і ошелешених обивателів“.

В основу амбітної постановки від режисера Іллі Мощицкого і композитора Дмитра Саратського лягла трилогія Есхіла («Агамемнон», «Хоэфоры» і «Евменіди»), давньогрецькі міфи. Чуйне режисерське відчуття сьогоднішнього дня абсолютно точно має свій ритм, свій повітря, грає з часом, наэлектризовывая енергіями глядацька зала театру на Подолі, в якому завдяки потужної акустичної системі присутні можуть почути кожен подих і напівшепіт акторів на сцені.

Вистава вражає візуальним і аудіальним досконалістю - відео-проекції на різних площинах (Tenpoint visual artists - Максим Побережский, Олексій Тищенко), які не тільки доповнюють природу людського тіла і давньогрецької трагедії, але і взаємодіють (вступають в контакт) з нею. Але своєрідною квінтесенцією вистави є: музика Дмитра Саратського, що стала однією з основних виразних засобів, блискуча хореографія талановитого балетмейстера Костянтина Коваля і актори, нескінченно дивують своєю красою, універсальністю і сміливістю.

Занурюючись у стан глибокої внутрішньої медитації, глядачі зможуть відчути й усвідомити наскільки своєчасним і сучасним може бути мова давньогрецької трагедії сьогодні (до речі, спектакль зіграний латинською, українською, російською та давньогрецькою мовами) і в цьому сезоні він , звичайно ж, повертається на підмостки.

27 і 28 вересня «Орестея» знову наелектризує повітря смислами , подарує нові знання.

Костянтин Дорошенко, арт-критик:

На мій погляд, творцям вистави «Орестея» вдалося не тільки відчути природу античної драматургії, але і за рахунок ненав'язливіx «атракціонів», за рахунок цілком популярних сучасних прийомів, наблизити до неї сучасної людини. У виставі дотримана xзрошуючи, правильна грань, коли люди уxодят після перегляду, розуміючи, що античність - це простір, на якому можна зустріти багато цікавого і що воно може відгукуватися в дні сьогоднішньому.

Нагадаємо також, що у Києві відкрили нову Галерею інтер'єрів “PokrovSky“.


banner14

Категория: Общество