Як відео-ігри музика вальсировал за класичною ФМ


Опубликованно 26.09.2018 00:12

Як відео-ігри музика вальсировал за класичною ФМ

На початку 2018 року, Чорне дзеркало, творець Чарлі Брукер був гостем на Радіо 4 острова дисків пустелі, для якого один з його вибраних записів була тема Джонатан Данн для гри 1988 хлопчик гра Робокоп. У травні, Королівського Альберт-Холу відбувся на PlayStation в концерті, на якому Королівський філармонічний оркестр виконав музику з гри, зроблені для консолей PlayStation оригінальною в 1990-х роках і до нинішнього покоління. Захід було організовано Джессіка Каррі, композитор ігор, таких як "дорога Естер", який останнім часом мав власну серію концертів, в яких виконав читця і музикантів на сигнали, викликані кимось грати на сцені.

Гравці відеоігор люблю музику. Навіть доріжку не зробили для гри, можуть отримати підтримку від асоціації з одним; пісню Eminem 2002-го я падаю знов увійшла в британські чарти в 2009 році після того, як вона була використана в рекламному ролику для службовий борг: сучасна війна 2. І музика, яка написана спеціально для гри, знаходить інші виходи, занадто; телевізійне шоу під назвою Багаті будинки, бідні будинки, в яких сім'ї з протилежних кінцях спектру своп багатства будинку на тиждень, використовувала музику з Сімс, серія ігор-симуляторів про життя капіталістичної фантазії про щастя через фінансову вигоду.

'Нон-геймери були вражені і здивовані якістю' ... Джессіка Каррі, ведуча високий бал на класичних FM. Фотографія: Метт Кроссика

Ігрових саундтреків мати звернення за людей, які грають в ігри, як Каррі був знайдений під час проведення відео-ігри музика показати високий результат на класичних FM. "Це була перемога за всіма статтями", - говорить вона. “Геймери дійсно любив слухати музику, що вони тримаються так близько до серця, і він також залучений в абсолютно нову аудиторію гравців, які були вражені і здивовані якістю і різноманітністю музики, яка доступна в жанрі. Те, що було прекрасним в тому, що інші класичні FM провідні грали музику, яку вони чули на високий результат на власних шоу. Безумовно, не тільки визнання відеоігор музики, але, я б сказав, зростаюче відчуття свята і гордості".

Бароко ... Кредо вбивці III: звільнення фотографія: Убисофт

Кен Вонг, провідний дизайнер Ешер стилі гра-головоломка Долина Монументів, акуратно представлені на Twitter, чому люди слухають відео ігри музика коли вони насправді не грає: “я слухаю їх з тих же причин, я слухаю музику фільм: вони розповідають історію, і я часто відчуваю себе перевезти на інше місце. І безсловесний значить, що мені писати або робити Програмування".

Класичної аркади ... у відео ігри живуть в Сан-Хосе, на початку 2006 року, весь оркестр грає разом з грою в теніс. Фотографії: Мішель Чи Вілсон

"Саундтреки до фільмів написані, щоб супроводжувати переживання, яке становить близько півтора годин довго", - говорить Каррі. “Ігри може бути 60 годин, тому емоційного відгуку на музику величезна. Він супроводжує вас на епічному і важкий шлях, і з вами від початку до кінця. Тоді вважайте, що тему могли супроводжувати гравця не просто на кілька годин, навіть не на роки, а на десятиліття – Зельда, Маріо, Остання фантазія – і ви почнете розуміти, наскільки глибоко ці теми і мелодії улюбленими гравцями."


banner14

Категория: Наука