Доля 2: порятунок – чого чекати від наступної еволюції стрілець


Опубликованно 26.09.2018 00:12

Доля 2: порятунок – чого чекати від наступної еволюції стрілець

Все увага приділяється економіці та громад долі – і інші всепоглинаючої "хобі" ігор, починаючи з FIFA на полі бою – це може бути легко випустити з уваги, що вони повинні бути веселими. Але, грунтуючись на цілий день сидіти з майже фінальна версія гри в студії Bungie просто від Сіетла, штат Вашингтон, очевидно, було стільки на свідомість групи, як і будь-яка фінансово-тиск вентилятора, що стоять перед розробником.

Коли він був випущений восени минулого року, доля 2 набрала назад на нескінченні подрібнити оригіналу, краще і крутіше зброю. Він заслужив похвалу від шанувальників і критиків-кинув випадково присвоїв бабло з перших ігор, в користь більш передбачуваною системи, яка гарантує гравцям потужні предмети для ураження щотижневі віхи. Але реакція на зміни не те, що в Bungie очікується. Замість того, щоб відчути, як вони були звільнені від безглуздої рутиною, вокальна частина гравців долі відчував, що гра була штучно обмежуючи, наскільки вони могли б грати кожну тиждень.

І так, з новим доповненням для долі 2: порятунок, Bungie вже змінив курс. Більше, ніж коли-небудь раніше, при повторному введенні колекційні трофеї, зброю з випадковою перков, кілька типів нових валют, і багато іншого.

Зміни більше еволюційні, менш революційно ... долі 2: порятунок. Фотографія: Activision

Є також абсолютно новий режим, Гамбіт, який поділяє першу сходинку з новою сюжетної кампанії. Гамбіт бачить дві команди по чотири людини змагаються в тому, щоб швидко вивезти хвилі керованих комп'ютером ворогів, зберіть предмети, вони падають і здати їх в Центральний банк. Така непряма конкуренція стає прямою, коли ваші депозити нерест великі, хитрі вороги у ваших опонентів, Арена, блокування будь-яких подальших банківські, поки вони не очистили; і більш пряме раніше, коли, періодично, один член вашої команди може "вторгнутися" суперника карту, виймаючи гравців.

Все це приходить в голову з бос рівня ворога, щоб вбити, навіть під час навал продовження. Першій команді дістають свої гігантські натовпи перемагає в грі, і кращою з трьох ігор займає матч.

Гамбіт є найцікавішим, я мав граючи долю на довгі роки. Змагальний елемент робить в кожній грі відчувати себе значущим, на відміну від деяких сюжетних місій, які швидко перестають чинити ніякого винагороди за почуття задоволення від встромляти голови прибульців з їхніх плечей. Але на відміну від Тигля, тривалі Доля гравця-проти-гравця режимі, матчі не ультра-напруженою. Матч гамбіт-це дивно розслаблююча, тільки беручи на шаленому перевагу, коли супротивник вторгається.

Доля 2: Порятунок. Фотографія: Activision

Для відреклися кампанія, зміни більше еволюційні, менш революційно. Для давніх шанувальників долі, мабуть, найбільший шок від відкриття пару годин не настільки причіпний смерть улюбленця-робота Cayde-6, але те, що послідувало незабаром, коли персонаж гравця розмовляє. Опікуни не завжди був сильний, мовчазний тип – у них була ярмарок кілька рядків діалогу в оригіналі доля – але з 2015 року, їх спілкування обмежується бурчання і вигуки.

Що тональний перехід, переосмислення того, що в світі долі, триває всю першу частину кампанії гри. Один герой, прибулець з раси, з дуже мало говоримо ролями в серіалах, прибуває кажучи бездоганній англійській з південним акцентом, і барабани в списку лиходіїв гравець вивезти, подарувавши кожному особистість і передісторія. Пройшли ті часи, коли герої впали б безглузді імена, такі як вісник xol успішно, і Bungie сподівається, що таємничий склала тонкі субстанції.

Для вмирають гравці нелегка доля, сюжетні місії завжди просто на закуску. На півдорозі кампанія Відреклися було ясно, що гравці не будуть бажати для діяльності Ендшпіль. Різні форми субсидій, безліч внутрішньоігрових валют, а також відновлення випадкових рулонів за деякими зброю у гравців буде достатньо, щоб зробити. Питання в Bungie чи буде він зможе переконати їх, що це варто того, щоб реінвестувати знову і знову.

• Доля 2: порятунок випущений 4 вересня. Компанія Activision надала переліт і проживання для участі у заході попереднього перегляду.


banner14

Категория: Наука