Чому люди не можуть перестати грати зараз Fortnite?


Опубликованно 27.09.2018 00:11

Чому люди не можуть перестати грати зараз Fortnite?

Майже всі відео гри розроблений, щоб зробити ви хочете грати. Зараз Fortnite, правда, особливо добре тримати людей повертатися, тиждень за тижнем, матч за матчем. Ця "липкість", як гейм-дизайнери називають його, є не якийсь революційно нової гри-факторі дизайн. Замість цього, Fornite покращився і упакувати ідеї, створення ефективної еволюційний крок, а не стрибок.

У той час як поліпшення навичок стрільби і ганятися за перемогою Рояль задоволення, що утримує гравців зараз Fortnite займається посекундну бабло, предмети і зброю, які можна знайти по всій карті. Випадковий характер цих елементів-крапель, за якістю і місцем розташування, призводить до того, що відоме у психології як змінну-ставлення до розкладу. Зброю або предмет, що могло дати значну перевагу завжди може бути прямо за рогом. Надії знайти що-то бажано в парі з випадковою нагородою є захоплюючим для людини: ви, напевно, переживали це з розпродажів, або на рибалку.

Зараз Fortnite, однак, на відміну від більшості ігор в тому, що бабло гравця втратили в кінці кожного матчу. Розробники гри не потрібно розтягнути контент, пропонуючи нагороду за більш тривалі інтервали. Замість цього, зараз Fortnite гравці отримують азарт отримують величезну зброю або предмет в кожному матчі.

Завжди звертайся за рогом ... зараз Fortnite. Фото: Епічні Ігри

Адже знайти обладнання надає великий вплив на успіх гравця, погані гравці можуть отримати пощастило, і знайти зброю, яка дасть їм перевагу, і великі гравці іноді швидко помирають, бо їм не пощастило знайти бабло. Це зменшує розрив між високим і низьким рівнем майстерності гравців, що робить гру менше карає і важче домінувати, і більш переконливі, як гравці торгуватися з потерпілою партнерів або роздратовані батьки, щоб грати знову.

Це примус аналізувати випливає з неприборканого цикл зворотного зв'язку. Люди інстинктивно намагаються знайти порядок в хаосі. Зараз Fortnite гравці повинні побудувати ментальну модель перекриваються механіку гри, розробку евристичних ярлики. Коли наші предки не знайшли бізона, вони прийшли до висновку, що посуха підштовхнула їх до води отвори далі на північ; потім, коли ці буйволи були знайдені в Північній водопій, нагорода ланцюгів в мізки мисливців були задоволені. Евристичні методи апробовані та удосконалені в іграх, і коли посилюється за рахунок позитивного результату гравець відчуває себе щасливим. Це вірно як для гравців зараз Fortnite як для мисливців на бізонів.

Однак, коли евристика не вдається, і персонаж гравця помирає, вони відчувають когнітивний дисонанс між тим, що вони думали, повинно було статися і що сталося насправді. На зараз Fortnite гравець, це може бути тому, що вони були вражені снайпером в те, що вони думали, було таємне притулок.

Це необхідно, щоб примирити цей розрив. Якщо ви перестанете грати зараз Fortnite після збою, ви скорочуєте цикл зворотного зв'язку в когнітивний дисонанс, а не нагорода евристичного зміцнення. Що змушує кинути це важко зробити.

Ці принципи застосовуються під час кожної сесії. Але що тримає людей повертатися до кінця тижня це ще одне потужне людське бажання: щоб сигнал соціального статусу. Кожен матч зараз Fortnite має аудиторію в 100 чоловік, щоб справити враження. Ви можете грати або платити за "скінів", візуальні налаштування, які відносяться до аватару гравця або зброї, що робить ваш персонаж схожий на самурая або повертаючи свій кирку в скульптурі куля. Соціально, скіни працюють, так само як сумочка Луї Віттон робить на сигналізації успіхів, тому що дуже бажано шкіра потребують інтенсивної гри (і реальні гроші) отримати.

Символи статусу ... зараз Fortnite шкури. Фото: Епічні Ігри

Як мода відповідальністю під назвою "Fortnite" обмежує доступність скіни на сезон. Коли починається новий – шостий сезон починається скоро – новий набір скінів відпускають, і гравці повинні зробити гарні речі, перш ніж закінчиться сезон і нагороди загублені. Це дає потужну основу для гравців, щоб повернутися зараз Fortnite. Через секунду в секунду мотивація, яка виходить від придбання привабливі бабло і матч на матч задоволення евристичного будинок ми можемо зрозуміти, як у грі побудовані таким запеклим фанатам.

А зараз Fortnite не зовсім новий, його ремікси збірник існуючу ігрову механіку робить його відчувати себе свіжим і цікавим. Але його новизна, безсумнівно, зникають, подібно до того, як Пакман захоплення початку 1980-х видихалася і популярність Лари Крофт слиняли з 90-х років. Зараз Fortnite не якийсь чарівний новий захоплюючий відео-дизайн гри, але для цього треба робити наступний крок в еволюції, як гравців і ігор взаємодіяти.

• Гейм-дизайнер і консультант Лутон автора безкоштовно в ігри: заробіток на Іграх вам віддати.

Дана стаття містить партнерські посилання, що означає, що ми можемо заробити невелику комісію, якщо читач натисне на них і робить покупку. Вся наша журналістика незалежної і жодним чином не впливає будь-яким рекламодавцем або комерційну ініціативу. Посилання працюють на Skimlinks. Натиснувши на партнерське посилання, ви визнаєте, що печиво Skimlinks буде встановлений. Додаткова інформація.


banner14

Категория: Наука