Тест-драйв Nissan X-Trail: Дизель плюс варіатор


Опубликованно 07.09.2017 18:14

Тест-драйв Nissan X-Trail: Дизель плюс варіатор

Компактний кросовер Nissan X-Trail нинішнього покоління Т32 представлений на українському ринку з 2015 року, і за цей час встиг побувати на тесті редакції Delo.UA двічі. В обох випадках — версія з 2,5-літровим бензиновим мотором і виконання з дизелем 1.6 dCi — машини були оснащені повнопривідною ніссановськой трансмісією All Mode 4x4-i з електронною муфтою в приводі задніх коліс. Тепер же у нас в руках — передньопривідна модифікація зі знайомим турбодизелем потужністю 130 л. с.

Чи потрібен "паркетнику" повний привід? Статистика показує, що від зайвої пари ведучих коліс готові відмовитися покупці, у яких левова частина їздового часу припадає на місто, а з асфальту вони якщо і з'їжджають, то не далі власної дачі, до якої яка-ніяка дорога все ж підведена. Так навіщо платити більше?

Не хочеться переплачувати і за паливо. Про те, що ця стаття витрат боляче б'є по кишені українського автомобіліста, свідчить показовий факт: у листопаді 2016 року на вітчизняних АЗС продажу бензину всіх марок поступилися першістю скрапленого газу. Нині пропан-бутанова суміш коштує вдвічі дешевше бензину А-95 — навіть з урахуванням підвищеної витрати і необхідність встановлення спеціального обладнання перехід на газ окупається досить швидко.

У цьому світлі купівля дизельної машини здається досить привабливою. І тут у передньопривідного X-Trail 1.6 dCi є ще один плюс — варіатор CVT. У порівнянні з "механікою", яка встановлюється на повнопривідну версію з тим же мотором, варіатор дозволяється назавжди забути про махании важелем, так сильно стомлює в пробках, з якими водій будь-якого великого міста стикається кожен день. Тепер же ліва нога відпочиває, а разом з нею — і нервова система.

Раніше ми вже розповідали про зовнішності і інтер'єрі X-Trail, тому в цей раз не будемо докладно зупинятися на цьому. Але варто відзначити, що обидва попередні рази нам діставався автомобіль з утилітарним темним салоном, похмуре враження від якого не могла згладити і шкіряна оббивка сидінь. Тепер же за відчиненими дверима водія і пасажирів зустрічає яскравий інтер'єр з двоколірним оформленням. Чорний верх, бежевий шкіряний низ — виглядає це по-справжньому святково.

А замість кругляка вибору режимів системи All Mode 4x4-i між передніми сидіннями тепер розташовується невелика ніша для дріб'язку, яка за розміром підійде для зберігання мобільного телефону або невеликого блокнота.

Тим, хто сумнівається, що моноприводний кросовер спасує при першому ж з'їзді з асфальту, варто, озброївшись рулеткою, заглянути під днище X-Trail. Дорожній просвіт 210 мм — досить непоганий показник, у багатьох однокласників Ікс-Трейла він помітно менше. Додамо сюди опціональну систему кругового огляду з чотирма відеокамерами — і можна не турбуватися про вибір безпечного маршруту, не кажучи вже про парковці навіть у дуже скрутних умовах.

У свій час повнопривідний X-Trail з механічною коробкою залишив хороше враження, а як поведе себе на ходу машина з варіатором? Кінських сил під капотом стільки ж, скільки і раніше — а 130 л. с. для півторатонній машини, як не крути, не дуже багато. Але якщо у випадку з "механікою" мотор можна було крутити і самостійно міняти передачі, пришпоривая розгін, то тепер...

Сам варіатор знаком випробуваного нами раніше бензиновому Ікс-Трэйлу 2.5, хіба що "нарізка" семи "квазипередач" тут інша. Але сподобалися в попередній раз налаштування трансмісії повною мірою збережені і тут, що не може не радувати. При розгоні ніякого тужливого дзижчання на постійних обертах немає і в помині — варіатор у своїй роботі копіює класичний "автомат", один за одним перемикаючи свої віртуальні передачі. І робить це досить споро — до позначки 100 км/год стрілка спідометра добігає за 11,4 с. Скажете, нешвидко? Так адже це всього на секунду повільніше найпотужнішою бензинової версії з мотором 2.5.

Та й потоваришували варіатор з дизелем на славу, лише коротка пауза на старті, властива всім представникам цього трансмісійного виду, трохи псує враження. Зате шумоізоляція з дизельним мірками добра, що укупі з енергоємною підвіскою спонукає планувати тривалі заміські маршрути. І навіть, пам'ятаючи про значний кліренс, не без виїзду на грунт.

Ну і наостанок про витрату палива. В оснащенні машини є система Start/Stop, яка глушить двигун при тривалих зупинках в пробках. Реальну користь від її використання оцінити важко, а от підсумковий результат не вразив: 7,7 л/100 км. Втім, з міста я за час тижневого тіста ні разу не виїжджав, а для такого режиму руху це цілком прийнятний показник.

Сучасний міський кросовер. Передньопривідний Nissan X-Trail 1.6 dCi повною мірою виправдовує це звання, будучи готовий виконати поставлені перед ним завдання. При цьому не обіцяє стрибнути вище голови. Комфортний на ходу, місткий, з непоганою економічністю — перед нами відмінний варіант універсального сімейного автомобіля.

Ну а тим, кому тягові і швидкісні можливості такого кросовера здадуться недостатніми, варто дочекатися виходу на ринок версії з дволітровим дизелем. Такі машини з'являться в ніссанівських шоурумах вже зовсім скоро.


banner14

Категория: Авто