Готовий плеєр одна: Ернест Клайн про те, як його геймер фентезі став фільм Спілберга


Опубликованно 11.04.2018 02:10

Готовий плеєр одна: Ернест Клайн про те, як його геймер фентезі став фільм Спілберга

Він забрав Ернеста Клайна 10 років, щоб написати готовий гравець один. Були часи, він думав, що ніколи не закінчу рукопис, не кажучи вже опублікувати його. Але роман, в основному, розташовані в глобальній онлайн радість світу під назвою "Оазис", стала бестселером і була перекладена більш ніж на 20 мов. Зараз екранізації Стівена Спілберга в кінотеатрах – справжній виродок-в князі драми і відображає сюжет книги це здається майже неможливим.

Встановлення науково-фантастичного оповідання простий. Головний герой підліток Уейд Уоттс ігровий фанатик, живу в місті, в трущобах на околиці Оклахома-Сіті, але проводячи велику частину свого часу у віртуальному світі. Смерть Джеймса Холлидэя, ексцентричний творець оазису, ініціює полювання за скарбами, яка обертається навколо одержимості головна Хэллидэй: у 1980-ті роки поп-культури. Хто вирішує ряд головоломок в грі стає новим генеральним директором компанії мільярдера. Уейд виходить на полювання, перемикається на іншу швидкість, задихаючись можливостей ботан фантазії.

"Уейд-це втілення мене, як підлітка," Клейн визнає. "Структура готовий плеєр один цікавий спосіб для мене, щоб приймати все марне кіно та відео-вікторина ви заробите якщо ви спеціалізуєтесь і щось цінне – ключ до великим багатством, яке виявилося для мене".

Клейн працював у ньому з середини 1990-х років, виконуючи технічну підтримку в інтернет-компаній, як в compuserve, де він зрозумів, як інтернет змінює світ. У вільний час він грає в відео гри – багато ігор. Як підліток в Остіні, штат Техас, на початку 80-х років, він був свідком розквіту монета-ОП ера годування чверті в пакмана, лицарський турнір та Роботрон машини. Як дорослий, бачачи, що його колеги по роботі розташувавшись в багатокористувацьких онлайн ігор, таких як Ultima online і World варкрафт, він почав уявляти, що може статися під час ігор, інтернету та віртуальної реальності сходилися.

Фанбой ... Ернест Клайн, правда, з режисером Стівеном Спілбергом в Лос-Анджелесі. Фотографія: Ерік Шарбонно/Рекс/Shutterstock В

Але це злегка відсунув підхід ніколи не буде працювати на кіно – та не були оригінальні завдання, головоломки. У книзі, конкуренти за приз Холлідей доведеться грати у відео ігри до кінця і реконструювати великі ділянки культових фільмів, таких як військові ігри і Монті Пайтон і Священний Грааль. Це весело на сторінці, але ніхто не хоче дивитися Тай Шерідан витратити шість годин отримують високий бал на PAC-людини.

Клейн працював з Co-сценарист Зак Пенн і зі Спілбергом, щоб створити модифікований набір випробувань для фільму, включаючи новий ножа: дивно яскравий, високу-швидкість гоночного автомобіля по віртуальному місту. Другий судовий процес все-таки має на увазі Уейд відвідавши Оазис основі відтворення класичний фільм, але це не військові ігри. Замість цього, він повинен переміщатися по страшної віртуальна версія Оверлук сяючий, в комплекті з моторошним близнюки і ліфт у крові. “Це не цілком вірно, тому що, хоча це відмінний фільм, це не так візуально арешт. Ми хотіли фільм з унікальним і звичного середовища", - говорить Клейн. “Ми склали список можливостей, і коли Стівен побачив сяючу [на це] він загорівся. Це був один з найвеселіших [справи] роботи з адаптації приготування цієї сяючої криве данину, і отримати, щоб побачити мій герой виродок".

У фільмі також йдеться про додаткових символів, особливо любовний інтерес Уейда, Art3mis, який також вбудовано в Оазис і змагаються за приз. У книгу, вона тоненько віртуальних болванчиків, яких стебла Уейд і Харріс за увагу. Її роль-це те одиноким виродком дівчина мрії: красива жінка, яка розділяє одержимість поп-культури Уейда і схвально визнає його посилання. Ми зустрічаємо справжню жінку за Art3mis аватар тільки в кінці роману, після чого її функції символізувати книги "реальне життя важливіше гри" моральний зверне.

Олівія Кук, як Art3mis в готовий гравець один. Buitendijk фотографія: мп/АП

У фільмі, вона очолює групу опору проти злої корпорації ІСІ, який хоче захопити Оазис, тому він може бути масово грошовій формі. Актор Олівія Кук, відома по своїй ролі в хоррор серіалу мотель Бейтса, додає шарму і глибину характеру. Вона дала життя поза туга Уейда.

Клейн визнає, егоїстична спрямованість книги, і кладе її на його недосвідченість як прозаїк. "У ретроспективі, один із способів я зробив простіше для себе, щоб писати роман, використовуючи в оповіді від першої особи", - говорить він. “Тому що це було таким розлогим історія, анкерні точки зору з одного персонажа зробили його легше для мене, щоб відстежувати, що відбувається – я міг би показати на весь світ, з його точки зору, але це закінчилося тим, що обмеження інших знаків. Одним з найбільших переваг переказ кінематично історія, щоб дати їм більше робити. Замість Уейд робить все, Art3mis і багато що інше агентство – вона має передісторію і особистих інвестицій в Міо." Готовий гравець Спілберга один – у 2045 році, віртуальна реальність кожного Спасителя Детальніше

Що також допомагає надає Спілберг відповідає за адаптацію. Директор хвацько почав грати у відео гру, зробивши щелепи, вставляючи коротке бачення гри Сега акули в кіно, і він поважав романа Клейн. "Через його истрепанную копію книги в м'якій обкладинці, яка була заповнена з пост-він відзначає і виділені розділи", - говорить Клейн. “Він подарував примірники книги в інші відділи. Тому багато речей з книги, які ніколи не були в скрипті зробив свій шлях в кіно, тому що у нього всі посилаються на текст, сценографія і навіть костюми. Коли ви зустрічаєте Крижовій вперше, вона носить пік 2112 футболку, яку вона носить у романі – це було те, що художник по костюмах взяв прямо зі сторінки. Це було все, що ви сподіваюся, буде, як прозаїк".

Що фільм підтверджує, з соковитою відео гри зображення і додаванням свіжої посилань (усі від Чакі патруля), що є й інші вундеркінди навколо, ніж коли-небудь раніше. Впиваючись спогадами про улюблених іграх, фільмах і персонажі в даний час є основним заняттям. У 2001 році Клейн не очікував. "У мене не було аудиторії на увазі, коли я писав книгу", - говорить він. “Я подумав, може бути, кілька людей, які пам'ятають 1980-ті роки могли насолоджуватися ним, і якщо мені пощастило, що вона може стати культовим роману в певних колах. Але це ніколи не приходило в голову, що це буде мати масовий заклик, так як це може бути? Вона була такою особливою для мене і моїх інтересів. Він як і раніше дме мій розум".


banner14

Категория: Наука