Шеріл Сендберг-головний бізнес Facebook висовується з фару в скандал


Опубликованно 12.04.2018 02:40

Шеріл Сендберг-головний бізнес Facebook висовується з фару в скандал

В результаті Кембридж скандал збір даних, аналітика, спостерігається явна відсутність керівництва з боку Facebook. Майже п'ять днів мовчання пройшла перед її генеральний директор Марк Цукерберг, зіткнувшись з поста в своєму профілі Facebook і ряд добре відрепетирувані інтерв'ю з відібраними ЗМІ.

В якості громадського зацькований "де Марко?", його права рука-жінка, Шеріл Сендберг, уникав багато уваги, незважаючи на те, що вона є архітектором, орієнтованого на передачу даних Facebook в рекламному бізнесі і висококваліфікований зв'язківець.

Як соціальна мережа зіткнулася з найсильнішою кризою Репутація не менш, критики запитують, якщо автор нахилитися, книги про лідерство в бізнесі, вибирають висовуватися з виду. Apple Тім Кук Цукерберг картає за бізнес-модель Facebook за Детальніше

"Це дійсно чудово, що Сендберг не потрапляють під більш пильною увагою громадськості до цієї кризи, так як вона широко сприймається як "дорослий", який був найнятий, щоб управляти цими видами політичної ситуації в розумний спосіб для компанії", - сказав Кара-р., доцент кафедри зв'язків з громадськістю в університеті Хофстра.

Роджер Макнэми, венчурний капіталіст, який сказав, що він закликав Марка Цукерберга прокат Сандберг, і який допоміг переманити її з Google близько десяти років тому, - зазначив виконавчий вже давно "аплодували на Надзвичайне зростання Facebook і рентабельності". "Тепер, коли темна сторона цього успіху була викрита, їй потрібно зробити кращу роботу про прийняття на себе відповідальності за наслідки вибору, вона робить", - сказав він.

"Вона не схиляється взагалі," Макнэми сказав, посилання читаною книгою Сандберг опублікував п'ять років тому. "Якщо коли-небудь був час для неї, щоб спертися на це."

Сендберг приєдналася до Facebook в якості головного операційного директора Google в березні 2008 року, в той час, коли Facebook стрімко зростає, але втрачає гроші. Вона принесла багатий управлінський та операційний досвід, емоційний інтелект, політичне чуття і, найголовніше, з перших рук знання про те, як будувати складні рекламного бізнесу на основі користувальницьких даних.

В Google, Сандберг зіграв важливу роль у розвитку вигідних рекламних програм компанії, AdWords і Adsense. Як тільки вона прибула на Facebook, Сандберг звернувся до персоналу, що бізнес Facebook був. "У кожного були свої ідеї", - сказала вона Ярмарок марнославства в 2013 році. "Але через цей процес, люди, які були ключовими гравцями ринку стали допоможуть оголошення."

Під керівництвом Сандберг, рекламну модель, яка скористалася соціальний граф Facebook з'явилися, починаючи з "обручку оголошення", яка запропонувала користувачам "лайк" на сторінці рекламодавця, а взаємодіяти з брендом. Пізніше, Facebook розробив "аудиторії", що дозволяє зовнішнім рекламодавцям об'єднати дані про фізичних осіб з використанням даних по Facebook.

Це означало, що підприємства могли б мікро-цільовий існуючими клієнтами на платформі, нашаровуючи свої власні дані клієнта з безцінною інформацією про Facebook лайків, друзів і біографічні матеріали.

У політиці, інтеграції даних кампанію з даними Facebook була гра-чейнджер і критичних Бараку Обамі на виборах 2012. В тому році, через чотири роки після прибуття Сандберг, Facebook почав співавторами президентських дебатів у республіканських праймеріз. У 2015 році Facebook викотив функції, що дозволяють рекламодавцям цільові "політичних авторитетів" – людей, які люблять багато політичних сторінки, натисніть на політичну рекламу та обмінюватися контентом з політичними організаціями.

Такі інструменти, як це зробив Facebook надзвичайно вигідним, з обсягом продажів близько 40 млрд. доларів у 2017 році. Але вони також покинув компанію сприйнятливих до порушень приватності, і закиди, що він не стежив за власним користувачам або розбещує демократичного процесу.

“Таргетована реклама дозволяє кампанії говорять абсолютно різні, можливо, суперечливі речі для різних груп. Це демократично?", - заявив винахідник всесвітньої павутини Тім Бернерс-лі, в березні минулого року.

Марк Цукерберг з Шеріл Сендберг в 2014 році. Фотографія: Андрій гомбер французького/ЕПК

Проблема в тому, таргетована реклама є джерелом Facebook і більш широкої інтернет-маркетингу.

“Вони у величезному бізнес-модель прив'язки. Визнати велика проблема, щоб визнати, що є серйозна загроза для їх основний бізнес-моделі", - заявив підприємець і письменник Джон Батель. "Ось чому Шеріл, хто реально керує бізнесом, не на все горло про це."

Так як спори з приводу даних Facebook придбав Кембридж аналітика прорізалися перші, Сандберг дійсно давав одне інтерв'ю з CNBC і поділився парою постів Цукерберга на цей рахунок.

"Це було серйозне порушення довіри", - сказав Сандберг Джулія Берстін каналі CNBC. "Люди приходять кожен день в Facebook і вони залежать не від нас, щоб захистити свої дані і мені так шкода, що ми дозволяємо так багато людей".

За лаштунками, Сандберг була зустріч з політиків і рекламодавців, тяжко працює, щоб впоратися з наслідками як користувачів Facebook, починають ставити під сумнів саму бізнес-модель вона представила в соціальній мережі. Однак, крім зовнішнього вигляду CNBC, що Сандберг, архітектор бізнес-модель, яка є тепер предметом настільки пильної уваги, мовчала в громадських місцях.

"У неї є зв'язки відбивні були успішно розгорнуті на ранній стадії, як їх найбільш грізну зброю в кризові комунікації "Арсенал", що Facebook не має", - сказав Боб Пікард, ветеран суспільних відносин. "Якби вона була розв'язана на ранній стадії, цілком можливо, там би не було суспільного попиту, що Цукерберг заяву."

Інші не погоджуються, вважаючи, що маючи кого-небудь менше, ніж генеральний директор – навіть хтось із зростанням Сандберг – були визнані недостатніми, враховуючи інтенсивність кризи.

"Якщо Сандберг будуть дуже помітні, то все одно буде бажання почути від Цукерберг, як засновник і знакова фігура, що представляє компанію", - сказав Джефф Хаузер, Центру економічних і політичних досліджень.

Триматися подалі від суспільних відносин бою також дозволяє Сандберг, щоб захистити її особистий бренд, який виходить за межі Facebook і її надзвичайно популярної книги: Нахиліться, що пояснює, чому жінки проводять на робочому місці і пропонує рішення, і варіант Б, самодопомоги книгу вона написала після того, як її 47-річний чоловік Дейв Голдберг помер раптово в тренажерному залі в 2015 році.

"Уникаючи прямого контролю дозволяє Сандберг, щоб триматися стільки, скільки її образ, як вона до півтора року пекла для Facebook", - додав Хаузер. "Персоною, яку вона так ретельно знаходиться під загрозою поведінкою вона сприяє на Facebook".

Хаузер додав, що він також був стратегічно цінних для Facebook, щоб мати фігуру, яка була "відносно ООН-оболганных в якості запасного плану".

Є також припущення, що Сендберг може мати політичні амбіції після Facebook. Шеріл Сендберг: 'всі дивилися на мене як на привид' Детальніше

До роботи в Google Сандберг був начальником штабу для міністра фінансів Білла Клінтона Ларрі Саммерс, і вона дуже добре сприймається серед політиків. Під час останніх президентських виборів, Сандберг був затятим прихильником Хілларі Клінтон і навіть пророкують в якості можливого міністра фінансів.

Все це робить її потенційним кандидатом на двох з найбільш сильних позицій у світі: новим генеральним директором Facebook, Цукерберг має або вибрати в понижуючий, або навіть майбутнього господаря Білого дому.

Якщо політична кар'єра на горизонті, можливо, було б розумно для Сандберг більше привселюдно займатися з кризою, - сказав Адам Ходж, криза стратег Повідомлень SKDKnickerbocker. "Один із способів виділитися і проявити лідерство і бути обличчям і голосом усунення неполадок і перелом", - сказав він.


banner14

Категория: Наука