Кіно адаптації відеоігри, як і раніше, в основному страшні. Чому ніхто не зламав код?


Опубликованно 14.04.2018 01:15

Кіно адаптації відеоігри, як і раніше, в основному страшні. Чому ніхто не зламав код?

Ніякий інший Жанр кіно може похвалитися такою бездоганною репутацією жах як адаптацією відеоігри. Деякі, наприклад, в цьому році Розкрадачка гробниць фільм і на зомбі-тему зло зусилля резидента, майже досягти посередність. Інші настільки заворожуюче жахливе, що вони стали легенди Голлівуду – наприклад, спантеличувати переклад супер Маріо Брос простягнуту різкий британських режисерів Аннабель Янкель і Роккі Мортон в 1993 році, в якому Нінтендо яскравий, радісний Грибне Королівство було переосмислене як футуристичну антиутопію під назвою Dinohattan, де кожен був одягнений в колготки в сітку і чорні шкіряні плащі. Чверть століття потому, це все ще неможливо зрозуміти, чому хтось думав, що це була гарна ідея.

Постійно розширюється диво кінематографічної Всесвіту є достатнім доказом, що фільми можуть робити відмінну роботу по вивченню гік-культурі і конкретизуйте тонким персонажів, які домінують; Чорна Пантера тільки що став п'ятим найкасовішим фільм коли-небудь в прокаті. Мільйони дорослих з відеоіграми, так чому це, що студії не вдалося зробити ні одного відео гри кіно, яке не смердить?

Відеоігри краще як в кіно-фуражем, коли вони вирішуються концептуально ... трон, 1982. Фотографії: Різдво/Дісней

"Великий екран відео ігри екранізують вже було, мабуть, найбільш неоднозначним касі минулому будь-якого жанру, і тут ще належить послідовну низку хітів, щоб кваліфікувати його як справжній блокбастер жанру", - говорить Пол Дергарабедян, аналітик ЗМІ в comScore. “Для кожного Лара Крофт: Розкрадачка гробниць і злі птахи фільм, було багато високобюджетних провалів. Студії явно відчуваю, що міжнародні касові збори достатньо, щоб виправдати інвестиції, [але] все вони сподівалися стати тим щасливчиком, щоб зламати код і стати черговим супергероєм, як жанр вирватися і генерувати мільярди доларів ... це просто не відбулося, поки що." Фантастичне відео гри фільми дійсно існують – це просто, що ніхто з них є екранізаціями

Найуспішніші відео гри кіно у прокаті США 2001 Лара Крофт: Розкрадачка гробниць, В головних ролях Анджеліна Джолі, яка заробила $131м. Найменш вдалим виявився скандально відомий режисер безнадійно заплутаним Уве Болла schlocky фільм жахів один в темряві, В ролях: Крістіан Слейтер, який приніс в $5,1 млн Більшість ігрових фільмів не змогли прорватися навіть на внутрішньому ринку, але іноді вони зберігаються на міжнародних ринках; 2016 дуже нудний світ Варкрафта фільм зустріло гучне "хутро" будинку, але не так добре в Китаї, що в підсумку зібравши понад 430 мільйонів доларів. Очевидно, гроші, які будуть зроблені тут, що пояснює, чому студії здаються настільки одержимий її проведенні, незважаючи на критичні розтерзання.

Кінокритики часто насолоджувався можливістю познущатися над відеоіграми в цілому в партер жахливих екранізацій. “Можливо, єдині люди, які можуть пояснити безглуздий сюжет цей фільм-ті, хто розтратив свою молодість освоюють відео ігри. на яких воно засновано", - писав ла щотижневі Чак Вілсон один в темряві. “Командир крила заснований на відеогрі, і має приблизно таку ж ступінь розвитку персонажа. Це все, що більшість кіноманів неодмінно потрібно знати," сказав Нью-Йорк Таймс Аніта Гейтс у своєму огляді 2000 року. Це правда, що історично гри сюжети були тонкими виправдання для будь-яких дій, зображеної на екрані, але в останні 15 років, історія стала такою ж важливою частиною гри, як і все інше.

Розробники, такі як нашкодившая песик, творців Uncharted і останній з нас, витрачають мільйони на команди сценаристів, акторів і реалістичні відображення результатів діяльності, щоб зробити їх характери більше ніж порожні аватари і їх історії перегукуються з гравцями емоційно. Гарне відео гри казку в ці дні може змагатися розповів кіно і телебачення. Проблема в тому, що сильні сторони відео гри розповіді – контроль, вибір, занурення в точці зору персонажа, якого ви граєте не переводити на плівку. Замість ігрових екранізацій, як правило, загрузнути в нудну передісторію.

Безнадійно заплутаний жах schlocky ... один у темряві (2005). Фотографії: Різдво/Левові Ворота

"Які ігри люди хочуть поставити на плівку, часто не дуже хороші приклади з історії, драматичне напруження," говорить Кара Еллісон, відео ігри, наративних дизайнером, який також написав для телебачення і коміксів. “Хороший сценарій-це лаконічні, і великі ігри. Великий бренд франшиза ігор, кіностудії думають, що вони можуть зробити впізнаваності бренду гроші, не менше 15 годин. Сторона всі дивні речі люди варення в ігри на 120-хвилинний фільм-це складно (і можливо непотрібну роботу".

Вільний від обмежень нудно гра легенди ... двох зображень від Ральф Дісней фільм (2012). Фото: Проектна Група Опікуна

"Питання з адаптацією відеоігри для фільму полягає в тому, що там багато відомих особливостей ігри, які просто не перевести в кіно", - говорить Лорен о'каллаган, редактор розваги у відео ігри та розважальні картинки і скріншоти сайту. “Грав у гру і дивився фільм два дуже різних досвіду. Одним зобов'язує учасника взяти активну роль в сюжеті, роблячи вибір, а інший більш пасивний. Проблеми виникають тоді, коли режисери намагаються включити ключові елементи гри в їх екранізаціях, тому що там часто немає (або принаймні дуже слабкий) сюжет підстав для їх існуючих в кіно. У той час як шанувальники гри могли б зрозуміти, чому удар орла (повторюваний символ у міфології) був включений в так багато сцен від вбивці фільм Кредо, традиційні глядачі, здавалося випадковим."

Багато відео гри кіно скрипти намагаються знайти золоту середину між людьми, які знають і люблять ігри, і глядачі, які не знайомі з ним взагалі. Це, каже о'каллаган, є однією з основних причин, чому вони не працюють. “Це те, що книги в екранізаціях також впасти жертвою, але це менш імовірно, тому що книги і фільми, принаймні, дотримуватися аналогічних моделей сюжетної лінії. Творці фільму потрапляють в пастку, намагаючись зробити щось, що закликає своїх ігрових фанатів, а також більш випадковий глядач. Часто вони в кінцевому підсумку бездарно, як для аудиторії, створюючи невдоволення по обидві сторони і посередній фільм в кращому випадку".

Пересадки епатажна мелодрама з гри в абсолютно новий персонаж ... Обитель зла, 2002. Фотографії: Різдво/Фільм Константин

Там немає хороша причина, чому відеоігри фільми повинні триматися рабськи звивисті ділянки актуальних ігор. Плівка може забезпечити великий простір, щоб досліджувати приховану внутрішню життя своїх персонажів, або грати в їх вигаданої Всесвіту. Існує безліч різних історій у Всесвіті Зоряних Воєн, більшість з яких не мають нічого спільного з Люком Скайуокером. Чому б те ж саме вірно для, скажімо, Скайріма? 'Сморід від нього залишається все: всередині супер Маріо Bros відео Детальніше

"Найменш страшні ігри фільми спертися на ядро настрій вихідний матеріал, і відмовитися від вимоги сторона посилання на кожен млинець колекційні або ідіосинкразія гри", - говорить Еллісон. “Вуличний Боєць має смішний сценарій, ви отримуєте реальний сенс для особистості характер, і Жан-Клод Ван Дамм Жанр поп-арту бойових мистецтв бардак-це точно тон грі. Шон Мовчки фільм містер Бін Хілл має дуже хороше відчуття настрою і напруженість, взяті безпосередньо з гри. І Обитель зла безліч фільмів виконує епатажна мелодрама ігор і пересадки його в абсолютно нового персонажа і світ майже лікувально-Фетиш антиутопія, яка знову ж інтонаційно відповідних B-кіно-сміття, що це дико весело спостерігати. Спираючись на кілька ключових тон нотатки з вельми врахував характер будівництва-це шлях до отримання хорошою адаптацією відеоігри".

Фантастичне відео гри фільми дійсно існують – це просто, що ніхто з них є екранізаціями. Відеоігри краще як в кіно-корми, коли вони будуть вирішувати на концептуальному рівні – як у трон і ігри у війну – або частиною культурного фону, так як вони в аварії-це майбутній готова плеєр Ральф і Стівен Спілберг один. Вільний від оповідання обмежень нудно ЛОР індивідуальною грою, ці фільми можуть вільно вирішувати, що найцікавіше про відеоіграх: те, як вони перетинаються з реальним життям. Ральф запитує, що трапиться з персонажами відомих ігор, якщо, як справжні знаменитості, у них внутрішнє життя поза їх публічною людиною. Трон, в минулому році в Джуманджі перезавантаження і готовий плеєр один уявіть, що засмоктує в віртуальний світ. У Скотт Пілігрим проти миру, ігри є лише частиною культурного фону, так як вони є для більшості людей до 35 років. Ці фільми не несуть ім'я якогось гігантського, знаменитого бренду, а не про те, яку роль відеоігор в нашому житті.

Це велика сила, готовий плеєр один – незважаючи на те, що Спілберг як режисер не постраждав. Він упакований з посиланнями на відомі ігри поряд з іншими поп-культури, але вам не доведеться витрачати сотні годин на контролері, щоб насолодитися фільмом.

Тим не менш, в найближчі кілька років, є фільми, майбутньому на підставі 1986 аркадна гра (у головній ролі Дуейн Джонсон), Нінтендо супер Маріо (на цей раз зробив підсвітку, студії, Міньйон), Їжак Соник, і гігант-динозавр полювання гри monster Hunter світу. Можливо, в одній з них потрапите на наступний рівень.


banner14

Категория: Наука