Facebook вибачається за зберігання проекті відео користувачі думали, що вони були видалені


Опубликованно 15.04.2018 01:20

Facebook вибачається за зберігання проекті відео користувачі думали, що вони були видалені

Facebook продовжує боротися з наслідками Кембридж файли аналітика, анонсуючи зміни в політиці та виправлень, спрямованих на скасування деяких з більш спірним компанії складається з збору даних.

У понеділок, Facebook вибачився за зберігання проекті відео, які користувачі були зняті і потім видаляється, кажучи "помилка", в результаті яких замість нескінченно зберігатися.

Помилка була першим повідомив минулого тижня після того, як користувачі виявили відео вони не виклали зберігалися в компанії. Сховище було виявлено тільки тоді, коли користувачі намагаються завантажити всі дані компанії були на них, і з подивом побачили, що Facebook повинен був зберігатися невикористовувані проект відео протягом багатьох років.

Відео знято з допомогою інструментів веб-настільні компанії по камері, популярним в кінці 00-их і на початку 10С до Facebook повністю перейшли на мобільні, були збережені, навіть коли користувачі думали, що вони видалили їх. Компанія вибачилася, каже TechCrunch, що було помилкою: “ми виявили помилку, яка завадила проект відео від видалення. Ми видаляємо їх і вибачитися за незручності".

Компанія також змінювати інші функції, частина його трафіку, що дозволяє третім особам, щоб завантажити списки контактів цільових клієнтів на Facebook, для того, щоб краще захистити приватне життя користувачів.

'Я вважаю, що аргумент, що якщо Ви не звертали, що ми не можемо піклуватися про вас, щоб бути надзвичайно жвавим і не приведені у відповідність з істиною, - сказав Цукерберг у відповідь на коментарі Тіма Кука. : Ерік Risberg/AP фотографія

Функції, призначені для користувача аудиторії, призначена для компаній, які мають списки клієнтів для оффлайн реклама для тих же клієнтів на Facebook – з допомогою, наприклад, завантаження списку повідомлень і відповідні їм профілі Facebook. Тепер Facebook буде вимагати від компаній, щоб підтвердити, що вони отримали згоду користувачів на використання інформації в цьому конкретному випадку, згідно витоку електронної пошти розглядається в TechCrunch.

Новий інструмент замість цього вимагають рекламодавці активно засвідчують, що у них є Дозвіл. "У нас завжди були умови для забезпечення того, щоб рекламодавці згоди на даних, які вони використовують, але ми збираємося зробити це набагато більш значні та інформування рекламодавців про те, як вони можуть використовувати дані з" Facebook повідомив новинний сайт технік.

Нарешті, у великому інтерв'ю сайту VOX на понеділок, Марк Цукерберг потрапив назад у головний виконавчий директор компанії Apple Тім Кук, який був атакований бізнес-модель Facebook за що неминуче веде до свого роду даних на основі скандали компанія тепер займається. "Я вважаю, що аргумент, що якщо Ви не звертали, що ми не можемо піклуватися про вас, щоб бути надзвичайно жвавим і не приведені у відповідність з істиною", - сказав Цукерберг.

“Реальність тут полягає в тому, що якщо ви хочете побудувати сервіс, який допоможе з'єднати всіх у світі є багато людей, які не можуть дозволити собі платити. І тому, як і багато ЗМІ, реклама підтримує модель є єдиною раціональної моделі, які можуть підтримувати будівництво цієї послуги, щоб достукатися до людей".


banner14

Категория: Наука