Після книги і вініл, настільні ігри зробити камбек


Опубликованно 15.05.2018 00:25

Після книги і вініл, настільні ігри зробити камбек

Забудьте цукерки тиснява, ФІФА і Поклик боргу – молоді люди записують свої контролери і смартфони, Xbox і забрати їх кістки, коли вони приймають ігри їхніх батьків та бабусь любов'ю.

Все більше і більше людей обмінюються марафонських ігрових сесій на самоті в затемненій кімнаті для соціальних задоволення від настільних ігор. З барами та кафе, такі як спрага чоловічків в Оксфорді, і протягів в Лондоні, бібліотеку з більш ніж 800 ігор кухнею для "коктейлів і Клуедо" набір, настільні ігри – як з книжки-розмальовки – це не тільки Різдвяні подарунки для дітей.

На початку наступного місяця десятки тисяч Ентузіастів зійде на Бірмінгемі у Великобританії ігор Експо, третій за величиною хобі та ігор Конвенції у світі. Захід, у своєму 12-му році, обслуговує всі аспекти настільних ігор, від класичних настільних ігор, таких як монополія, scrabble і Клуедо для Warhammer і колекційні карткові ігри.

Тоні Хайамс, директор ТОВ " КК " Експо-ігор, розповідає: “захід почалося в 2007 році, прямо в зуби фінансової кризи. Ми припустили, що це була боротьба і були підготовлені для того, щоб просто бути трохи місцевих шоу. Перший рік у нас було 1 200 відвідувачів упродовж двох днів. В цьому році ми очікуємо ближче до 40 000 протягом трьох днів.

“Ми знали, що люди не мають багато грошей, і ми просто хотіли відмінно провести вихідні. Ми трималися, як могли і упаковані так само весело, як можна більш низькими цінами. Це, здається, формула для усіх".

Він додає: “ми бачили реальне зростання інтересу в настільні ігри за останні 10 років.

“У той час як Інтернет-це велика річ, сидите і грати з друзями та сім'єю стає все більш важливим. Проводити час далеко від наших телефонів та комп'ютерів, де можна говорити, грати і насолоджуватися час разом-то настільні ігри давайте зробимо".

Купівля настільної гри, як Hymas зазначає, що "робить хороший фінансовий сенс". Комп'ютер ігровий на ігрових приставках або навіть мобільних телефонів вже не "заплати один раз" ситуацію. У порівнянні з В-додатки або всередині ігрових покупок, автономних настільних ігор не потрібно додатково більш привабливими. Виробники електронних ігор зіткнулися зі свавіллям з боку вболівальників за їх залежність від внутрішньоігрових покупок для назв, таких як FIFA 18 або Зоряні війни Battlefront II, яка може ухвалити вже високої вартості ігор на астрономічному рівні.

Це одна з причин, чому все більше і більше ігор переходять на консолі у верхній частині таблиці. Після Другої світової війни "atompunk" рольової гри Fallout 4 створюється в розмірі 750 млн. доларів в перші 24 години після його запуску, але тепер було досить апетиту, щоб перетворити його в настільну гру, а також класичні ігри, такі як Doom.

Вони є частиною тенденції – від книг до вінілу, є свідчення зростаючого інтересу до "реальної речі", а не цифрові версії. Це також інтересів, які можуть бути спільними для всіх поколінь.

Ельза Осмоление, 17, каже: “у нашому домі, у нас є тільки два пульт дистанційного керування для Wii, так що Ви не можете грати з великою групою людей, в той час як з настільною грою ви можете. Та й дорослі найчастіше марно з технологією, так що ви можете грати в настільні ігри з ними і ніхто не виключений".

Настільний ігрової індустрії подивився б на спад в 2015 році, коли компанії, такі як ігрова Майстерня, яка робить моделі Вархаммер фентезі, були фінансові труднощі. Проте, прибуток з тих пір збільшується, оскільки все більше людей відходять від екранів і взаємодії людини в ігровій.

Джонатан Берковіц, від Hasbro ігор, каже: “ігрова індустрія робить дуже добре. Ми продовжуємо бачити популярність росте на всіх видах очних ігор. З класичних фаворитів, таких як монополія і гра життя і нових, соціальних ігор, таких як чау-чау і не втратите Ваш прохолодно ми впевнені, що ця тенденція збережеться".


banner14

Категория: Наука