В Google 'злий' помічник AI, щоб ідентифікувати себе як робот під час дзвінків


Опубликованно 13.06.2018 00:20

В Google 'злий' помічник AI, щоб ідентифікувати себе як робот під час дзвінків

Помічник від Google AI буде ідентифікувати себе як робот при виклику підприємств від імені користувачів, компанія підтвердила, після звинувачення в тому, що ця технологія була брехливою і аморальною.

Функція, називається Google дуплекс, був продемонстрований на конференції компанії I/O розробники' у вівторок. Це ще не готовий продукт, але в два демос виступав за зібралася натовпом, все було до жаху реалістично, як це зробив замовлення в перукарський салон і ресторан.

Але демонстрацій викликало побоювання, що компанія вводить в оману тих, хто на іншому кінці розмови, думаючи, що вони мали справу з іншою людиною, а не машиною. Згенерований голос не тільки звучить дуже природно, але і вставляє реалістичні паузи, ЕМ-ки і ах-ь, і навіть відповідаючи безсловесна "так", коли запитав у працівника салону "дайте мені хвилинку".

Соціальних медіа теоретик Зейнеп Tufekci був одним з багатьох турбує демо. Вона написала, що це було "страшенно" і описав Силіконової долини "етично втратили". готель zeynep tufekci (@зейнеп) Помічник Google дзвінків, прикидаючись людиною не тільки без зазначення, що це бот, але додавати "еее" і "ААА", щоб обдурити людину на іншому кінці з номером хворіти... це жахливо. Силіконова Долина-це етично втратили, без керма і не навчився нічому. 9 травня 2018 року

У первісному блогпост оголошення технік, Google заявив: “для нас важливо, щоб користувачі і підприємства мають хороший досвід роботи з цим сервісом, і прозорості є ключовою частиною цього. Ми хочемо мати чітке уявлення про мету дзвінка, щоб підприємства зрозуміли контексту. Ми будемо експериментувати при правильному підході в найближчі місяці".

У заяві для The Verge, компанія підтвердила, що буде включати чітко дати людям знати, що вони взаємодіють з машиною. "Ми розуміємо і цінуємо дискусії навколо Google дуплекс – як ми вже говорили, з самого початку, прозорості в технології має важливе значення", сказав представник Google. “Ми розробляємо цю функцію з розкриття вбудована, і ми будемо переконайтеся, що система правильно визначила. Те, що ми показали на I/O був ранній демонстрація технології, і ми з нетерпінням чекаємо, що включає зворотний зв'язок, як ми розвиваємо цей продукт."

Сподіваємося, що Google з Дуплексу полягає в тому, що це дозволить широкий спектр взаємодії з підприємствами, які мають тільки підключення до телефону, де це було раніше тільки більш високотехнологічних установок. Компанія передбачає можливість бізнесу, щоб задати години після розміщення інформації про Гугл, що дозволяє користувачам запланувати бронювання, навіть якщо справу закрито, поєднавши Двухшпиндельный дзвінок, коли двері відкриваються, і вирішення проблем з доступністю, наприклад, дозволити слабочуючим користувачам забронювати за телефоном, або включення телефону замовлення через мовний бар'єр.

Компанія заявила, що буде почати тестування дуплекс більш широко "цього літа ... щоб допомогти користувачам замовити столик в ресторані, записатися на прийом в перукарню, і зробити свято по телефону". Питання та відповіді що таке ІІ? Показати Приховати

Штучний інтелект має різні визначення, але в цілому це означає програму, яка використовує дані, щоб побудувати модель якогось аспекту світу. Ця модель потім використовується для прийняття обґрунтованих рішень і прогнози про майбутні події. Технологія широко використовується, щоб забезпечити мова і розпізнавання, переклад мови, і особисті рекомендації, про музику, кіно і магазинів. В майбутньому це може принести безпілотних автомобілів, розумних помічників та інтелектуальних енергосистем. ІЇ має потенціал, щоб зробити організацію більш ефективними та дієвими, але технологія піднімає серйозні питання етики, управління, конфіденційності та закону. Чи це корисно? Спасибі за ваш відгук.


banner14

Категория: Наука